“No, mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone”, kaže Kristjan Staničić.
povezane vijesti
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je objavila novi promotivni video od pola minute u kojem promovira Mjesec hrvatskog turizma.
Riječ je o akciji Ministarstva turizma i HTZ-a kojom se kroz listopad stanovništvu omogućuje posjet drugim dijelovima Hrvatske “uz brojne uštede”, piše na internetskoj stranici HTZ-a.
U videu, koji treba promovirati turizam u Hrvatskoj, čini se da su korištene snimke iz Norveške. Radi se o sceni s vožnjom vlakom kroz šumu koja se, sudeći po videu objavljenom na servisu Shutterstock, nalazi u Oslu. Ta scena se vidi na kraju promotivnog spota, u 26. sekundi videa.
https://youtu.be/0GMiJpK8Ojc
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić je komentirao promotivni turistički video koji je pokrenuo lavinu komentara na društvenim mrežama. Naime, pratitelji tvrde da su videu umjesto prirodnih ljepota Hrvatske korišteni prizori iz Norveške, javlja Televizija N1.
“Vidio sam informacije na portalu, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma, a kad dobijemo odgovor od strane agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga.
“No, mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone”, zaključio je Staničić.