Predstavljeni rezultati

Kako je uz Hubbaziju Opatija postala poželjna investicijska zona

Aleksandra Kućel Ilić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

U Villi Antonio prezentirani do sada ostvareni rezultati Hubbazije, opatijskog poduzetničkog inkubatora



Hubbazia, opatijski poduzetnički inkubator, ispunjava očekivanja i kako je na prezentaciji do sada ostvarenih rezultata istaknuo gradonačelnik Opatije Fernando Kirigin, »mladi kreativni kapital koji je dobio priliku predstaviti svoje ideje i dobiti besplatne savjete, sada lakše može na tržište i graditi daljnje karijere«.


O radu Hubbazije su govorili još i njezin voditelj Tomislav Lesinger te partner u projektu iz PAR-a Marko Čičin Šain.


Pozicioniranje Opatije kao grada inovacija, kreativnosti i novih projekata u turizmu odvija se uspješno, čulo se na prezentaciji u prostorijama Hubbazije u Villi Antonio.




U polivalentnom centru kreativnosti i poduzetništva grada Opatije s ciljem pomaganja mladim ljudima i idejama u poduzetništvu, četrdesetak je tvrtki dobilo korisne besplatne savjete.


Održane su i osme po redu Poduzetničke ćakule, panel rasprava koja je bila na temu »Izazovi ulaganja u destinaciju«.


O njoj su s naglaskom na male i srednje poduzetnike opatijskog kraja svoja mišljenja podijelili uz gradonačelnika Kirigina još i direktorica Odjela za ljudske resurse Amadria Park hotela Tihana Radojković i docentica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu dr. sc. Daniela Soldić Frleta.


Uz druge zanimljivosti s najnovijih »ćakula«, panelisti su se na kraju složili oko toga da je Opatija zbog svoje povijesne turističke uloge i ukupnog turističkog razvoja do danas postala poželjna investicijska zona koja osim tradicije, iznimnog geografskog položaja i mikroklime, za razliku od većine drugih ljetnih destinacija u zemlji, nudi dodatnu vrijednost kojoj treba težiti – cjelosezonski turizam koji jamči turističku potrošnju tijekom cijele godine.