Uspješna kampanja

“Molo nam za sriću triba”: Opatijski restoran reklamira se na billboardima u – Beogradu

Alenka Juričić Bukarica

Poznato je koliko ovi gosti tradicionalno rado dolaze u Opatiju, kaže nam Roni Voskion



OPATIJA – Tijekom ljetnih mjeseci opatijski restoran Molo u Beogradu je proveo uspješnu marketinšku kampanju, točnije po čitavom su Beogradu bili postavljeni billboardi s porukom »Molo nam za sriću triba«.


Roni Voskion, vlasnik ovog opatijskog restorana, na takav nesvakidašnji potez odlučio se, kaže, iz razloga što je emitivno tržište Srbije itekako bitno za Opatiju, a i čitavu kvarnersku regiju, uz ostalo što gosti, posebno iz Beograda, rado dolaze na ovo područje na odmor. I zato što im je Opatija i lako dostupna.


Gostima iz Beograda do Opatije je »sve ravno«, kako u šali kažu njegovi gosti, misleći na umu da im treba tek 4,5 do 5 sati vožnje. No, osim toga, tu su i direktne avioveze Air Srbije, čime je regija postala dostupnija i aviogostima.




– Poznato je koliko ovi gosti tradicionalno rado dolaze u Opatiju. Mi smo im poznati, traže kvalitetu koju možemo ponuditi, i doista rado dolaze. Važni su nam i iz razloga što nisu vezani samo za ljetne mjesece, nego dolaze i na vikend ili duže odmore i tijekom pred i posezone. Tim više što smo mi poznati kao gastrodestinacija.


Našom kampanjom smo im željeli još malo približiti ponudu našeg restorana, ali i same Opatije – kazao je Voskion te dodao da su u restoranu Molo gosti iz Srbije među top 3 gostiju, kao i da su zbilja dobri potrošači te da se iz toga što je vidljiv rast broja dolazaka gostiju iz Srbije, odluka da se opatijski brend predstavi u Beogradu pokazala itekako opravdanom.