Motociklizam

Talijan Luca Tommasini pobjednik grobničkog jubilarca, David Božić izletio pa stigao treći

Miroslav Krpan

Izvrstan su rezultat u brojnoj konkurenciji petim i šestim mjestom ostvarili hrvatski asovi Renato Novosel (BMW S1000 RR) i Dominik Nervo (Kawasaki ZX10RR), obojica iz MK Križevci



GROBNIČKO POLJE   Automotodrom Grobnik domaćin je 80. utrke u proteklih 30 godina, što se voze u sustavu Alpe Adria. U okvirima FIM Europe, najpriznatije regionalne motociklističko okupljanje na europskom tlu, Alpe Adria International Motorcycle Championship, okupio je čak 183 motociklista iz 16 zemalja, a boduje se niz državnih prvenstava, ali i značajna FIM Europe klasa SSP 300 Cup i STK 1000 Cup, FIM Europe Vintage Championship, te BMW M Cup.


S punim startnim rasporedom 36 motora vožena je najjača klasa STK 1000 u kojoj je pobjednik Talijan Luca Tommasini (BMW S1000 RR) ciljem prošao s minimalnom prednošću od tek 117 tisućinki sekunde ispred drugoplasiranog Bugarina Maritna Choya na identičnom motociklu. Utrku je poveo srpski vozač David Božić (BMW S1000 RR), najbrži s treninga, vodio tri kruga, tek jedan prepustio Choyu, ponovo tri vodio, da bi u sedmom od 12 krugova Choy minimalnom prednošću opet zasjeo na čelnu poziciju. Božić je izletio u zagrebačkom zavoju, bez težih posljedica, a to je iskoristio Tommasini. Do treće je pozicije stigao Talijan Andrea Di Vora (Honda CBR 1000 RR), koji je za pobjednikom zaostao tek 217 tisućinki sekunde. Najbolje vrijeme u utrci tijekom šestog kruga 1:28,630 minuta s prosjekom 169,297 km/sat ostvario je Tommasini.


Izvrstan su rezultat u brojnoj konkurenciji petim i šestim mjestom ostvarili hrvatski asovi Renato Novosel (BMW S1000 RR) i Dominik Nervo (Kawasaki ZX10RR), obojica iz MK Križevci, osvojivši tako prvo i drugo mjesto klase za Prvenstvo Hrvatske ispred trećeg Zorana Buterina (Yamaha R1), vozača Motociklističkog kluba Kvarner, domaćina i organizatora utrke.




Velika su očekivanja bila od prve utrke prestižne klase Superbike. As do asa posložio se u prvim redovima startnih pozicija među 17 sudionika. Poveo je apsolutni rekorder grobničke staze, Čeh Michal Prašek (BMW S1000 RR), ali je već u drugom krugu lidersku poziciju i pobjedu morao prepustiti sunarodnjaku Michalu Filli (Ducati V4R). U tim prvim preslagivanjima na stazi najbolje je vrijeme utrke 1:27,432 minuta uz prosjek 171,617 km/sat ostvario Mađar Balint Kovacs (Ducati V4R), koji je ciljem prošao drugi sa zaostatkom za pobjednikom 5,337 sekundi, dok je tek dvije tisućinki bio brži od trećeplasiranog Prašeka.


Mađar Gergo Molnar u utrku klase STK 600 krenuo je s prve startne pozicije i od starta do cilja 11 krugova bio vodeći pobijedivši konkurente. Pobjednik Molnar imao je i najbolje vrijeme u utrci 1:30,378 minuta prosjekom 166,023 km/sat. Još jedan foto finiš zabilježen je i u utrci klase SSP 300. Samo 14 tisućinki sekunde brži je nakon deset krugova (41,6 km) bio Čeh Filip Juranek (Kawasaki 400) pobijedivši Slovenca Mirana Hudovernika (Yamaha R3).


Današnji program počinje od 8.15 sati slobodnim treninzima, a prva od devet bodovnih utrka starta u 10.45 sati.