Continental je otvoren jučer, proteklog vikenda gosti su stigli i u kamp Oštro, Bonavia se otvara 28. svibnja, dok će ostale objekte Jadran hoteli otvoriti 1. lipnja.
povezane vijesti
- Ni ljepota prirode, ni kvaliteta usluge nego – cijena! Turistički stručnjaci upozoravaju da gosti imaju novi prioritet
- 24-satno crtanje stripa u Rijeci i ove godine, izazov je odlična prilika za umjetnike i zaljubljenike u stripove svih generacija
- Šesnaest timova krenulo u poduzetničku avanturu u Startup inkubatoru Rijeka
Riječki hoteli od ovog tjedna polako se vraćaju u pogon. Nakon što su u ožujku, uz ostale smještajne objekte, svi hoteli u Rijeci bili zatvoreni, jučer je s radom ponovno počeo hotel Continental iz grupacije Jadran hotela.
Ovo je ujedno hotel koji je zadnji zatvorio u vrijeme početka pandemije, a sada prvi otvorio svoja vrata za goste. Kako doznajemo od Damira Balenovića, direktora marketinga i prodaje Jadran hotela, trenutno je u Continentalu rezervirano nekoliko soba, a uglavnom se radi o domaćim gostima. Isto tako, proteklog vikend s radom je počeo i kamp Oštro u kojem imaju značajan dio paušalista pa je tako već s otvaranjem u kamp stiglo više vlasnika kućica iz Slovenije. Što se tiče ostalih hotelskih objekata Jadran hotela, u najavi je otvaranje početkom lipnja.
Nove kampanje
– Plan je da naše druge hotele otvorimo 1. lipnja, a Uvalu Scott prvi vikend u lipnju. Što se tiče prenoćišta Lucija, još uvijek čekamo informacije od Stožera, s obzirom na to da je bilo predviđeno za prijem COVID pacijenata, kazao je Balenović. Po pitanju rezervacija za lipanj, doznajemo, bilo je dosta storna, a dolazak gostiju puno će ovisiti i o daljnjem popuštanju graničnog režima. U najavi je i otvorenje Grand hotela Bonavia, i to za 28. svibnja.
S radom je u Rijeci ustvari prvi krenuo Botel Marina, probivši led još u travnju. U međuvremenu je otvoreno još nekoliko hostela. Prema informacijama iz Turističke zajednice grada Rijeke otvoreni su Happy hostel, Češka beseda, 1 W (ONE WORLD), Hostel Kvarner, Hostel Lavanda te Prenoćište kod Duje.
Paralelno s otvaranjem objekata, u TZG-u Rijeke najavljuju nove kampanje prema emitivnim tržištima. Petar Škarpa, direktor TZG-a Rijeke, kazao je, naime, kako se spremaju kampanje za bliska emitivna tržišta Italiju, Sloveniju i Austriju, eventualno i dio Bavarske.
– U trenutku kada se granice otvore, bit ćemo najaktivniji na talijanskom tržištu s obzirom da nam godišnje najveći broj noćenja ostvare upravo gosti iz Italije. Radimo na kampanji s najtiražnijim talijanskim dnevnim novinama La Reppublica, a pripremamo i niz digitalnih manjih kampanja, dakle, kroz digitalne kanale komunikacije planiramo obrađivati pojedina tržišta sukladno tome kako se budu otvarale granice, pojasnio je direktor riječkog TZ-a, dodajući kako su u ovo vrijeme korona krize snimani kraći promotivni filmovi o Rijeci te jedan dulji kako bi bili spremni za pojedina tržišta kada se počne vraćati turistički promet
EPK (i dalje) mamac
Osim toga, najavio je kako bi uskoro trebala biti gotova i nova web stranica.
– Orijentiramo se prvenstveno na digitalne platforme te se nadamo da će se turistički promet čim prije početi vraćati. Mi i dalje Rijeku promoviramo kao Europsku prijestolnicu kulture, s obzirom na to da se najavljuje smanjeni oblik programa. Tako da nam komunikacija ide s vrlo jasnom porukom »Nedostaješ mi«. Naravno, svako tržište je specifično te smo kampanje prilagođavali i nadam se da će cjelokupna kampanja polučiti rezultat te da ćemo uspjeti vratiti barem dio gostiju, pogotovo onih koji su već bili u Rijeci. A kada program EPK krene, bilo to ljeti ili ujesen, pojačat ćemo kampanju vezano za EPK, jasno u okviru financijskih mogućnosti. Sam EPK bi i dalje trebao biti mamac da gosti dođu u Rijeku. To je lijepa poruka, otvara mnoga vrata, pogotovo u medijima, tako smo lani imali oko 180 stranih novinara koji su pisali o Rijeci kao EPK te poslali u svijet jednu lijepu sliku o našem gradu. S njima također planiramo neke nove objave, najavio je Škarpa, zaključivši kako se nada da će se do kraja godine uspjeti spasiti dio turističkog prometa te dao podršku hotelijerima i svima ostalima koji su otvorili i planiraju otvoriti svoje objekte.
U Rijeci oko dvije stotine gostiju
U Rijeci je trenutno prema podacima sustava e-Visitor registrirano dvjestotinjak gostiju. U TZG-u Rijeke navode kako je čitavo vrijeme od početka korona krize bilo prijavljenih gostiju i to u prosjeku od 140 do 200.
– Nadamo se da će sada otvaranjem hotela i ostalog i broj gostiju porasti, zaključio je Škarpa.