Nada u sezonu

POVRATAK TURIZMA Riječki Continental otvorio vrata, prvi gosti stižu iz Hrvatske

Alenka Juričić Bukarica

Continental je otvoren jučer, proteklog vikenda gosti su stigli i u kamp Oštro, Bonavia se otvara 28. svibnja, dok će ostale objekte Jadran hoteli otvoriti 1. lipnja.



Riječki hoteli od ovog tjedna polako se vraćaju u pogon. Nakon što su u ožujku, uz ostale smještajne objekte, svi hoteli u Rijeci bili zatvoreni, jučer je s radom ponovno počeo hotel Continental iz grupacije Jadran hotela.



Ovo je ujedno hotel koji je zadnji zatvorio u vrijeme početka pandemije, a sada prvi otvorio svoja vrata za goste. Kako doznajemo od Damira Balenovića, direktora marketinga i prodaje Jadran hotela, trenutno je u Continentalu rezervirano nekoliko soba, a uglavnom se radi o domaćim gostima. Isto tako, proteklog vikend s radom je počeo i kamp Oštro u kojem imaju značajan dio paušalista pa je tako već s otvaranjem u kamp stiglo više vlasnika kućica iz Slovenije. Što se tiče ostalih hotelskih objekata Jadran hotela, u najavi je otvaranje početkom lipnja.


Nove kampanje




– Plan je da naše druge hotele otvorimo 1. lipnja, a Uvalu Scott prvi vikend u lipnju. Što se tiče prenoćišta Lucija, još uvijek čekamo informacije od Stožera, s obzirom na to da je bilo predviđeno za prijem COVID pacijenata, kazao je Balenović. Po pitanju rezervacija za lipanj, doznajemo, bilo je dosta storna, a dolazak gostiju puno će ovisiti i o daljnjem popuštanju graničnog režima. U najavi je i otvorenje Grand hotela Bonavia, i to za 28. svibnja.


S radom je u Rijeci ustvari prvi krenuo Botel Marina, probivši led još u travnju. U međuvremenu je otvoreno još nekoliko hostela. Prema informacijama iz Turističke zajednice grada Rijeke otvoreni su Happy hostel, Češka beseda, 1 W (ONE WORLD), Hostel Kvarner, Hostel Lavanda te Prenoćište kod Duje.


Paralelno s otvaranjem objekata, u TZG-u Rijeke najavljuju nove kampanje prema emitivnim tržištima. Petar Škarpa, direktor TZG-a Rijeke, kazao je, naime, kako se spremaju kampanje za bliska emitivna tržišta Italiju, Sloveniju i Austriju, eventualno i dio Bavarske.


– U trenutku kada se granice otvore, bit ćemo najaktivniji na talijanskom tržištu s obzirom da nam godišnje najveći broj noćenja ostvare upravo gosti iz Italije. Radimo na kampanji s najtiražnijim talijanskim dnevnim novinama La Reppublica, a pripremamo i niz digitalnih manjih kampanja, dakle, kroz digitalne kanale komunikacije planiramo obrađivati pojedina tržišta sukladno tome kako se budu otvarale granice, pojasnio je direktor riječkog TZ-a, dodajući kako su u ovo vrijeme korona krize snimani kraći promotivni filmovi o Rijeci te jedan dulji kako bi bili spremni za pojedina tržišta kada se počne vraćati turistički promet


EPK (i dalje) mamac


​Osim toga, najavio je kako bi uskoro trebala biti gotova i nova web stranica.


– Orijentiramo se prvenstveno na digitalne platforme te se nadamo da će se turistički promet čim prije početi vraćati. Mi i dalje Rijeku promoviramo kao Europsku prijestolnicu kulture, s obzirom na to da se najavljuje smanjeni oblik programa. Tako da nam komunikacija ide s vrlo jasnom porukom »Nedostaješ mi«. Naravno, svako tržište je specifično te smo kampanje prilagođavali i nadam se da će cjelokupna kampanja polučiti rezultat te da ćemo uspjeti vratiti barem dio gostiju, pogotovo onih koji su već bili u Rijeci. A kada program EPK krene, bilo to ljeti ili ujesen, pojačat ćemo kampanju vezano za EPK, jasno u okviru financijskih mogućnosti. Sam EPK bi i dalje trebao biti mamac da gosti dođu u Rijeku. To je lijepa poruka, otvara mnoga vrata, pogotovo u medijima, tako smo lani imali oko 180 stranih novinara koji su pisali o Rijeci kao EPK te poslali u svijet jednu lijepu sliku o našem gradu. S njima također planiramo neke nove objave, najavio je Škarpa, zaključivši kako se nada da će se do kraja godine uspjeti spasiti dio turističkog prometa te dao podršku hotelijerima i svima ostalima koji su otvorili i planiraju otvoriti svoje objekte.


U Rijeci oko dvije stotine gostiju


U Rijeci je trenutno prema podacima sustava e-Visitor registrirano dvjestotinjak gostiju. U TZG-u Rijeke navode kako je čitavo vrijeme od početka korona krize bilo prijavljenih gostiju i to u prosjeku od 140 do 200.


– Nadamo se da će sada otvaranjem hotela i ostalog i broj gostiju porasti, zaključio je Škarpa.