FOTO: iStock
Kako bi dan bio uspješniji, potrebno ga je organizirati
povezane vijesti
Uspješne poslovne žene imaju jednu poveznicu – one znaju kako dobro organizirati svoje vrijeme i sve dnevne obveze.
Ako vam se često čini da jurcate s jedne obveze na drugu, niste jedini. Vrijeme u kojem živimo teče brzo, zadaci se gomilaju, a velika većina muku muči s dobrom i efikasnom organizacijom svog poslovno, ali i privatnog vremena.
Uspješne žene imaju jednu zajedničku poveznicu – one vode planer svog vremena. Brojna istraživanja su pokazala da zapisane obveze i raspodjela vremena na papiru olakšava izvršavanje zadataka i bolju organizaciju vremena.
Prije nego se ujutro uhvatite u koštac s danom, prvo ga organizirajte. Sve što vam za to treba je bilježnica ili planer i 10 minuta. Probudite se nešto ranije i uz jutarnju kavu zapišite što vas sve čeka taj dan.
Svoje obveze podijelite prema području života, odnosno posložite poslovne i privatne zadatke. Dan rasporedite po satima i okvirno zapišite kada trebate što napraviti.
Važno je posložiti prioritete, ono što obavezno trebate taj dan izvršiti. Uvijek si dajte za pojedine zadatke više vremena kako vam dan ne bi bio pretrpan.
Također zapišite obveze koje možda nisu toliko hitne, no trebale bi biti obavljene, poput, primjerice odlaska u kupovinu namirnica ili posjet knjižnici.
Svako jutro provjerite kako vam je prethodni dan prošao. Križajte one obveze koje ste izvršili, provjerite koliko vam je zapravo vremena potrebno i što se novo putem dogodilo. Tako ćete nakon određenog vremena shvatiti što vam oduzima puno vremena, a za što vam je potrebno manje.
Slaganje dana po obvezama kroz pisanu riječ olakšava organizaciju. Uz to jednom zapisane obveze ostavljaju dojam da se dan posložio i da ne letite uokolo bez cilja.
Na kraju tjedna u miru možete proći sve dane i analizirati obveze, što ste sve izvršili, što je još ostalo i na čemu trebate poraditi.