Foto Davor Kovačević
Hrvatski Telekom će tijekom četiri ugovorene godine za televizijska prava uložiti ukupno 36 milijuna eura, dok će SuperSport za marketinška te prava na klađenje uložiti ukupno osam milijuna eura.
povezane vijesti
ZAGREB – Čelni ljudi Hrvatskog nogometnog saveza, Hrvatskog Telekoma te SuperSporta u srijedu su u Zagrebu potpisali ugovor o televizijskim i marketinškim pravima za utakmice pod okriljem Hrvatskog nogometnog saveza.
U dvorani Opera zagrebačkog hotela Westin organizirano je svečano potpisivanje ugovora kojim je Hrvatski Telekom postao vlasnik televizijskih, a SuperSport marketinških prava za utakmice u vlasništvu Hrvatskog nogometnog saveza. Ugovori traju od početka natjecateljske godine 2022./23. do kraja natjecateljske godine 2025./26, objavljeno je u srijedu na službenim stranicama HNS-a.
Radi se o najvrjednijem sporazumu za televizijska i marketinška prava u povijesti domaćeg klupskog nogometa. Hrvatski Telekom će tijekom četiri ugovorene godine za televizijska prava uložiti ukupno 36 milijuna eura, dok će SuperSport za marketinška te prava na klađenje uložiti ukupno osam milijuna eura. Hrvatski nogometni savez osigurao je tako čak 44 milijuna eura u četiri godine za domaći nogomet.
“Zahvaljujem ovdje prisutnim rukovodstvima Hrvatskog Telekoma i SuperSporta na povjerenju, ali i poštovanju koje su ovako značajnim ulaganjem pokazali prema domaćem nogometu. Posebno nas raduje što ovako važne ugovore potpisujemo s tvrtkama koje su dokazani prijatelji i partneri hrvatskog nogometa što nam daje dodatnu vjeru kako ćemo zajedno učiniti našu Prvu ligu, ali i ostala natjecanja još snažnijima, atraktivnijima i kvalitetnijima. Ne treba posebno naglašavati koliko će ova sredstva značiti za naše prvoligaše, i druge klubove u Hrvatskoj – ovo je najvažniji ugovor vezan za domaći klupski nogomet u povijesti te potvrđuje njegovu tržišnu vrijednost. Siguran sam da će ta vrijednost rasti i dalje zahvaljujući ovom ugovoru, kao i da će se ovo značajno ulaganje isplatiti i našim partnerima”, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
“Presretan sam s nastavkom naše dugogodišnje suradnje s HNS-om. Uvijek nastojimo našim korisnicima pružiti najbolji sportski sadržaj, a hrvatski nogomet definitivno spada u tu kategoriju jer se radi o sadržaju bliskom navijačima svih hrvatskih klubova. Našim obnovljenim četverogodišnjim partnerstvom s HNS-om postavljamo temelje daljnjeg razvoja hrvatskih nogometnih klubova, s ciljem uživanja u još konkurentnijem natjecanju i kvalitetnijim utakmicama i to u produkciji i na vodećoj pay TV platformi u Hrvatskoj”, istaknuo je predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Kostas Nebis.
“Hrvatska je sportska nacija u kojoj nogomet ima poseban status i značaj, a hrvatska nogometna liga nikad nije bila ovako zanimljiva. Zadovoljstvo nam je što HT može to uzbuđenje i pozitivne emocije prenijeti hrvatskoj publici. To su vrijednosti za koje se i kao tvrtka zalažemo – povezanost, pozitivnost i stvaranje novih mogućnosti”, dodala je članica Uprave Nataša Rapaić.
SuperSport je postao vlasnikom marketinških i prava na klađenje, a zadovoljstvo zbog potpisanog ugovora istaknuo je član Uprave SuperSporta Goran Đurić:
“Ponosni smo što je SuperSport postao direktan partner hrvatskog nogometa, u koji smo i prije značajno ulagali. Vjerujem da se svi slažemo kako naša nogometna liga nije nikad bila zanimljivija, a uvjereni smo kako će ovaj ugovor omogućiti daljnji razvoj klubova i domaćih natjecanja. Zahvaljujem HNS-u na povjerenju te se istinski radujemo raditi, zajedno sa Savezom i Hrvatskim Telekomom, na daljnjem marketinškom, komercijalnom i medijskom razvoju domaćeg nogometa.”
“Za HNS, a posebno hrvatske klubove, ugovor koji smo danas potpisali uistinu je od povijesne važnosti. Zahvalio bih našim partnerima, Hrvatskom Telekomu i SuperSportu na povjerenju, ali i čestitao svim klubovima koji su svojim radom, uz podršku Saveza, podigli razinu kvalitete i zanimljivosti natjecanja do razine da možemo potpisati ovakav ugovor. Važnu ulogu u povećanju atraktivnosti lige imao je HNS-ov projekt obnove prvoligaških travnjaka, što pokazuje da nam svima – klubovima, Savezu i lokalnim zajednicama – daljnji razvoj stadionske infrastrukture treba biti strateška odrednica, kako bi vrijednost našeg ‘proizvoda’ i dalje rasla”, naglasio je izvršni direktor HNS-a Tomislav Svetina.