Foto: Nikola
Plan je ove godine proizvesti 500 kamiona. Nikola ima dva pogona za proizvodnju, jedan je u Arizoni i trenutno mu je maksimalni godišnji kapacitet 2.500 i jedan u njemačkom Ulmu koji može proizvesti oko 2000 kamiona godišnje
povezane vijesti
Iako je prošle godine izgledalo da od razvikanog start-upa koji je imao namjeru postati u sektoru kamiona on što je Tesla u svijetu električnih automobila (valjda su mu zato dali i ime Nikola), čini se da će napokon doći do serijske proizvodnje. I to vrlo brzo.
Naime, prošle godine je izbio prilično velik skandal jer je otkriveno da je osnivač Trevor Milton varao ulagače i došlo je do skupe nagodbe s glavnim regulatornim i nadzornim tijelom SAD-a za financije Komisijom za vrijednosnice i burzu Sjedinjenih Američkih Država, da plate odštetu od 125 milijuna dolara kroz razdoblje od dvije godine.
No, Nikola je u međuvremenu postala ozbiljna tvrtka s infrastrukturom, stručnim kadrom i prototipovima električnih kamiona koji bi mogli dugoročno promijeniti igru u tom sektoru auto industrije. U tom smislu, odmakli su se od vlastitog osnivača, pa i oni traže odštetu od Miltona za pretrpljenu štetu, kako financijsku, tako i onu koja im je narušila dobar glas.
Na kraju, kako piše Engadget, u tvrtki se nadaju da bi serijsku proizvodnju mogli započeti 21. ožujka. Ova najava izvršnog direktora Nikole Marka Russella popraćena je riječima „da su sad strogo fokusirani na isporuku vozila i generiranje prihoda“.
Prva Tre BEV modela kamiona isporučili su u prosincu jednoj kalifornijskoj tvrtki koja prevozi teret iz luka. Na terenu se pokazalo da s jednim punjenjem mogu natovareni potegnuti i 330 kilometara.
Plan je ove godine proizvesti 500 kamiona. Nikola ima dva pogona za proizvodnju, jedan je u Arizoni i trenutno mu je maksimalni godišnji kapacitet 2.500 i jedan u njemačkom Ulmu koji može proizvesti oko 2000 kamiona godišnje. No, u Nikoli misle s vremenom proširiti oba kapaciteta, pa bi u budućnosti tvrtka Nikola godišnje mogla proizvoditi i do 30 tisuća električnih kamiona.