FOTO: iStock
Promijenite svoje kozmetičke navike.
povezane vijesti
Ako sve više premišljate kako ostaviti što manji trag u prirodi, gomilati manje smeća i isto što bolje reciklirati, sigurno ste postali svjesni koliko nepotrebnog smeća znamo raditi u kupaonici. Proizvodi za njegu kose i kože, skin care proizvodi, vatice i wc papir – mnogo smeća se nagomila.
Možda se na prvu ne čini kako je moguće smeće smanjiti unutar same kupaonice, no potrebno je samo par konkretnih odluka i promjene rutine kako bi i vaša kupaonica bila zelena.
Prije svega se potrudite raditi što manje smeća. Jeste li svjesni koliko vatica/blazinica tijekom dana znate potrošiti? Vrijeme je da promijenite svoju skin care rutinu.
Potrudite se da šminku skidate rukama, odnosno prstima. To ćete postići ako primjenjujete double cleansing tehniku. Navečer prvo na lice umasirajte ulji odstranjivač šminke koji će otopiti šminku. Nakon toga koristite klasičan gel za čišćenje. Na ovaj način nećete koristiti blazinice i tako stvarati nepotrebno smeće. Ako se pak nikako na ovaj način čišćenja lica ne možete naviknuti, možete koristiti višekratne “krpice” za čišćenje lica.
Prebacite se na tonik u spreju kojeg ćete našpricati ili direktno na lice ili na dlanove te utapkati na lice. Ovako isto smanjujete korištenje vatica ili blazinica.
Kada su gelovi za tuširanje u pitanju, prebacite se na korištenje sapuna. Oni su dugotrajniji i njihova ambalaža manje šteti. Opskrbite se sapunima hrvatskih kreativaca koji koriste prirodne sastojke.
Šampone također možete zamijeniti krutim šamponima u obliku sapuna. Također sve više kompanija nudi refill proizvode za kosu. Kupite jednom dugoročnu ambalažu koju kasnije samo punite i tako stvarate manje otpada.
Prilikom kupnje pojedinih proizvoda pripazite da je ambalažu moguće reciklirati. Kada su skin care proizvodi u pitanju, preferirate one u staklenoj ambalaži.
Također nemojte nepotrebno gomilati proizvode. Čekajte da pojedini proizvod potrošite kako biste kupili novi.
Malim promjenama možemo učiniti razliku, pa tako i po pitanju korištenja kozmetičkih proizvoda.