Pozitivni turistički rezultati

Brojke uopće nisu loše: Kolovoz je na Opatijskoj rivijeri bolji nego lani

Marina Kirigin

Prosječan broj dana boravka turista iznosi 4,2 dana / Snimio Damir ŠKOMRLJ

Prosječan broj dana boravka turista iznosi 4,2 dana / Snimio Damir ŠKOMRLJ

Najbrojniji gosti u Opatiji bili su gosti s njemačkog tržišta (udio 14 posto), koji su ostvarili 11 posto više dolazaka. Mađarskih gostiju 16 posto više, dok je Austrijanaca bilo 13 posto više



OPATIJA  Turistički kolovoz na Opatijskoj rivijeri bolji je od lanjskog. Na području svih triju jedinica lokalne samouprave (Opatije, Lovrana i Mošćeničke Drage) zabilježeni su pozitivni turistički rezultati.


Sedam posto više gostiju i četiri posto više noćenja – turistički je učinak u kolovozu na području Grada Opatije. Navedenog mjeseca u Opatiji je boravilo ukupno 62.365 gostiju, što je 7 posto više nego u kolovozu prošle godine, a koji su ostvarili 260.981 noćenje, što je 4 posto više u odnosu na lanjski kolovoz.


U Mošćeničkoj Dragi je u kolovozu ostvareno dva posto više dolazaka (14.276) i jedan posto više noćenja (84.270), a Lovran je upisao 21.180 dolazaka, što je 8 posto više dolazaka nego lani i 108.411 noćenja, što je 4 posto više nego lani.


Visoka kategorija




– Opatija je u kolovozu zabilježila odličnu popunjenost, kako u hotelskom, tako i u privatnom smještaju. Budući da su najveća povećanja noćenja ostvarena u objektima visoke kategorije, ta činjenica se odražava i na financijski aspekt turističkog poslovanja, a što se posebno ističe kod privatnog smještaja gdje je ostvareno povećanje broja noćenja od 37 posto u objektima kategoriziranim s pet zvjezdica. Ostvareni pokazatelji rezultat su brojnih investicija i ulaganja u podizanje kvalitete smještaja, aktivne promocije Opatije na domaćem i stranim tržištima te realizacije niza projekata usmjerenih k jačanju atraktivnosti destinacije. Uzevši u obzir sve navedene podatke i činjenicu da svi pokazatelji bilježe povećanja, možemo reći da smo zadovolji dosadašnjim tijekom sezone. U punom jeku su i aktivnosti za realizaciju događanja u posezoni, za koje vjerujemo da će također pridonijeti dobrim turističkim i financijskim rezultatima – rekla je Suzi Petričić, direktorica TZ-a Grada Opatije na čijem je području u hotelskom smještaju ostvareno 55 posto ukupnog turističkog prometa, što je povećanje od 4 posto, dok je u privatnom smještaju ostvareno 41 posto ukupnog turističkog prometa, odnosno više od 108.000 noćenja, čime se bilježi porast od 5 posto.


U nekomercijalnim opatijskim objektima ostvareno je nešto više od 3 posto turističkog prometa. U privatnom smještaju najveći porast gostiju zabilježen je u objektima kategoriziranim s pet zvjezdica i to 37 posto više u noćenjima i 41 posto više u dolascima, te u objektima kategoriziranim s četiri zvjezdice, i to 8 posto više u noćenjima i 14 posto više u dolascima.


: Opatija je u kolovozu zabilježila odličnu popunjenost / Snimio Damir ŠKOMRLJ


: Opatija je u kolovozu zabilježila odličnu popunjenost / Snimio Damir ŠKOMRLJ



Više obitelji s djecom


Najbrojniji gosti u kolovozu u Opatiji bili su gosti s njemačkog tržišta (udio 14 posto), koji su ostvarili 1 posto više noćenja i 11 posto više dolazaka. Gostiju iz Austrije bilo je gotovo 10.000 (udio 15 posto), što je 13 posto više nego istog mjeseca lani. Austrijanci su ostvarili 38.212 noćenja, čime je ostvareno povećanje od sedam posto. Mađarskih gostiju bilo je 16 posto više, domaći gosti ostvarili su 19 posto više noćenja u odnosu na isti mjesec lani, a ostala značajnija povećanja bilježe se s tržišta Velike Britanije (40 posto više) i Švicarske (52 posto).


– Prosječan broj dana boravka turista u promatranom razdoblju iznosi 4,2 dana. Prema dobnoj skupini, najviše noćenja ostvarili su gosti od 41 do 50 godina – udio 20 posto, dok je najveće povećanje ostvareno kod dobne skupine od 13 do 18 godina – 10 posto više, te od 19 do 30 godina – 7 posto više, iz čega se zaključuje da nam dolazi sve više obitelji s djecom, posebno s njemačkog i austrijskog tržišta – istaknula je Petričić.