Nove izvrsne vijesti

Rapska srednja škola u novu godinu ušla sva odobrena projekta

Hrvoje Hodak



RAB – Nakon što je Srednja škola Markantuna de Dominisa Rab dobila čak pet nacionalnih oznaka kvalitete za projekte realizirane u prošloj školskoj godini i nakon što su prije nepuna tri mjeseca na njezinu adresu stigle europske oznake kvalitete vezane uz sudjelovanje u eTwinning projektima, početak 2022. godine u rapsku je srednju školu donio nove izvrsne vijesti o još dva odobrena projekta.


Prvi projekt pod nazivom »Samo učenici bistriji od mora čine mora bistrijim« osmislio je pedagog Zoran Antunović, a od ukupnog iznosa 1.156.600 kuna predviđenoga za financiranje preventivnih projekata, rapska srednja škola koja se našla na popisu 110 osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova odabranih za financiranje preventivnih projekata u školskoj godini 2021./2022., dobila je 11.000 kuna. Preventivni projekti koji su se mogli prijaviti na poziv MZO-a s ciljem razvoja kritičkog mišljenja i životnih vještina trebali bi omogućiti učenicima uspješno nošenje s izazovima rasta, razvoja i odrastanja te ih pripremiti za buduće situacije u kojima će donositi zdrave i prosocijalne odluke i izbore te ih pripremiti za stvaranje i održavanje pozitivnih odnosa s drugima.


Srednja škola Markantuna de Dominisa Rab odabrana je i kao jedna od 126 osnovnih i srednjih škola korisnica projekta Škole budućnosti koji su lani pokrenule tvrtke STEMI i Infobip. Primarni cilj projekta je povezivanje hrvatskih škola s tehnološkom industrijom i to na način da se svake godine, do 2025. godine, u školski sustav uvode najrelevantnija znanja iz industrije 4.0., s ciljem pretvaranja učionica u inovacijske laboratorije




Voditeljica ovog projekta u Srednjoj školi Markantuna de Dominisa Rab je profesorica informatike Aleksandra Brmbota. Program obuhvaća uvod u umjetnu inteligenciju, design thinking, uvod u programski jezik Python, vježbe iz strojnog učenja te na kraju izradu projekta – AI chatbota, a najbolji radovi bit će nagrađeni.


Edukacija će se održavati tijekom drugog polugodišta, a završna godišnja konferencija na kojoj će učenici prezentirati svoje radove planirana je krajem nastavne godine.