I u pandemijskim okolnostima, Lopar bilježi izvrsnu sezonu
Posvećenost domaćina cjelokupnom razvoju svoje usluge, marketinga, oglašavanja, komunikacije s gostima te briga o gostu tijekom njegovog boravka, pozicionira ga na turističkoj karti, globalnoj i lokalnoj, kaže Danijel Mušćo
povezane vijesti
Što to znači biti iznajmljivač obiteljskog smještaja? Je li se iznajmljivanje tijekom vremena mijenjalo? Na koji način bi trebala izgledati suradnja lokalne samouprave i iznajmljivača obiteljskog smještaja? Koja je razlika između »domaćina« iznajmljivača koji živi i djeluje u mjestu iznajmljivanja i »profesionalnog« iznajmljivača… Upravo ta i mnoga druga pitanja potakla su osnivanje Udruge iznajmljivača obiteljskog smještaja Općine Lopar (IOS Lopar). Tražeći odgovore na takva pitanja, u suradnji i sinergiji s Općinom i njenom Turističkom zajednicom, ova udruga pokušava pomoći »malom« iznajmljivaču na njegovom putu prema uspjehu, kazao nam je predsjednik IOS Lopara Danijel Mušćo.
– Iako nam se čini da je nekad bilo lakše biti iznajmljivač, činjenica je da sadašnjost potpomognuta tehnološkim dostignućima stvara prostor u kojem mogu funkcionirati samo oni željni znanja i voljni prihvaćanja novih trendova. Posvećenost domaćina cjelokupnom razvoju svoje usluge, marketinga, oglašavanja, komunikacije s gostima te briga o gostu tijekom njegovog boravka, pozicionira ga na turističkoj karti, kako globalnoj, tako i lokalnoj, kojoj pripisujemo iznimnu važnost. Iznajmljivača, odnosno domaćina, izdvaja njegova usluga i gostoljubivost te kvaliteta smještajnog objekta, tj. odnos cijene i kvalitete usluge koju pruža. Određuje ga prodajna strategija i kontinuirano educiranje, poručio je Mušćo.
Edukacijom do veće kvalitete
|
Osjećaj slobode
– Baš tijekom ove sezone posjetili su nas prvi put gosti koji traže veću dozu »luksuza«, oni veće platežne moći. Pitanje je jesmo li kao destinacija uspjeli u potpunosti odgovoriti na njihove zahtjeve. Kristalne kugle nema i ne možemo u potpunosti predvidjeti što nam donosi nova sezona i sljedeće razvojno razdoblje, ali ako analiziramo brojke koje nam govore da je Lopar u ovoj pandemijskoj godini ostvario više od 625.000 noćenja te na dnevnoj bazi imao i više od 9.000 prijavljenih turista, onda uistinu želimo vjerovati da se jednostavno dopadamo turistima i kao domaćini i kao destinacija. Na nama kao domaćinima je da učinimo sve kako bi gost bio zadovoljan našom uslugom. S tim ciljem trebamo ga točno informirati, gostoljubivo ga dočekati u smještajnom objektu koji je sam izabrao, obradovati ga s malim paketom dobrodošlice »unikatnih« proizvoda i biti njegov lokalni turistički vodič. Zadovoljavanjem odgovarajućih zdravstvenih uvjeta te sigurnosti i privatnosti, našim gostima u ovim pandemijskim godinama osiguravamo kompletan doživljaj turizma, koji gostu daje osjećaj slobode kretanja i slobode izbora.
Ništa bez interneta
Budućnost nam možda donosi stvaranje virtualnosti. Vjerojatno više nećemo surfati, nego uranjati u internet. Pitanje je može li bilo kakva tehnologija zamijeniti turizam na koji smo mi kao domaćini navikli te slobodu koju gosti traže. Iako »milenijski gosti« možda već sada teže pobjeći u nekave virtualne svjetove. Želimo li prihvatiti i zadržati i takve turiste, onda zasigurno moramo osigurati brz i stabilan internet, a upravo na tom području je naša Općina Lopar napravila iskorak te kroz Europsku inicijativu WiFi4EU omogućila svojim stanovnicima i turistima visokokvalitetan pristup bežičnom internetu. Turisti su se promijenili, Lopar slijedi promjenu u potrebnom smjeru, poručio je na kraju predsjednik Udruge iznajmljivača obiteljskog smještaja Danijel Mušćo.