Foto: Joshua Čirjak
Kanađanin hrvatskih korijena radio je s Willom Smithom i Marshmellovom, a kolekcija „Meister the Creativity“ dostupna je u samo 50 komada
povezane vijesti
Ako poznajete kreativca koji sanja snove uz koje često stoji riječ nedostižno, donosimo ideju za božićni poklon koji će njega (ili nju) dodatno ohrabriti da najluđe ideje pretvori u stvarnost.
Meister the Creativity kolekcija je od 50 paketa u kojima dolaze hoodica i jedinstvena traka koja će poništiti sjećanje na ugly Christmas sweaters i u fokus staviti ono bitno – komuniciranje identiteta pomoću odjeće koju je moguće personalizirati.
Paketi koji otključavaju kreativnost dostupni su na webu po cijeni od 560 kuna, a zbog limitirane ponude, samo će rijetki postati MEISTERi.
Redefiniranje ortodoksnog
– Svaki paket unutar kolekcije sastoji se od hoodice i trake, a idejni koncept nastao je na potencijalu većini naizgled obične trake koja, kada se promatra iz perspektive kreativca, u sebi krije bezbroj mogućnosti. To je jedinstveni predmet koji omogućava svakome od nas da se poigra maštom i komunicira svoj identitet. Može se zalijepiti na hoodicu, ali njome se mogu i zamatati božićni pokloni ili ukrašavati ostali odjevni komadi, poput tenisica ili pak ruksaka i maski za mobitel – rekao je o ideji i realizaciji autor kolekcije Joshua Čirjak.
Joshua je 23-godišnjak rođen i odrastao u Kanadi, nedavno se vratio u Hrvatsku, a na tržište je izbacio novu limited kolekciju u suradnji s najpoznatijim njemačkim biljnim likerom. Kanađanin hrvatskih korijena koji se, osim dizajnerskih, može pohvaliti i foto i video vještinama imao je priliku raditi s Willom Smithom i Marshmellovom, a sa samo 17 godina snimao je jedan od najvećih festivala na svijetu – Ultra Europe.
Final touch, logotip “Be the Meister” koji je otisnut na modro zelenoj tkanini hoodice poigrava se idejom razmišljanja izvan okvira i činjenja običnih stvari na drugačiji i odvažan način. Kako bi dokazao da se svakodnevnim zadacima može pristupiti iz sasvim druge i neuobičajene perspektive, Joshua je za dizajn grafike MEISTER koristio pravi Jägermeister pa se kolekcija može promatrati kao doslovno utjelovljenje suradnje Jägermeistera i Joshue. Pretvorivši ono što je trebalo biti digitalni natpis u tekst ispisan omiljenim pićem strastvenih kreativaca, Joshua je u hoodicu utkao smisao svoje osobnosti i brenda koji u svojoj srži čuva neutaživu žeđ za redefiniranjem svega onoga što se u društvu opisuje kao ortodoksno i uobičajeno.
Kolekcija dizajnom potiče na oslobađanje divlje kreativnosti, na odvažnost i bunt u komunikaciji vlastitog identiteta. Stvorena je za sve one koji odjeću promatraju kao sredstvo pomoću kojeg svijetu govore o sebi i tako oslobađaju dio sebe nebrojenim prolaznicima koje susreću na ulicama prenapučenih gradova.
Ovaj novi statement komad na simboličan način okuplja sve kreativce koji sanjaju nedostižne snove, a svojim ih odvažnim dizajnom ohrabruje da ideje pretvore u stvarnost, bez obzira na ono što drugi misle. To je ono što Joshuinu kreaciju čini posebnom i ono je što ju iz modne kolekcije pretvara u poziv na oslobađanje kreativnosti i poticaj svima onima čije su ideje i snovi neshvaćeni – da ih oslobode. Zahvaljujući suradnji mladog hrvatskog dizajnera s brendom najpoznatijeg njemačkog biljnog likera, na hrvatsko je tržište došla hoodica koju je moguće personalizirati pomoću jedinstvene trake, odnosno, novi statement komad i zaštitni znak svih kreativaca.