Projektni dan

Učenički dom Kvarner želi se usidriti u Kvarneru

Ingrid Šestan Kučić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Polazište aktivnosti je u lokalnim kulturološkim i povijesnim stečevinama te modernim sociološkim trendovima pa su se mogle vidjeti Ovce na kvarnerski, Pomade moje none, Čakavska beseda...



»Ovce na kvarnerski« i »Pomade moje none« nazivi su radionica koje su organizirane u sklopu tradicionalnog projektnog dana Učeničkog doma Kvarner, Sidro u Kvarneru.


Brojne aktivnosti


Navodeći kako je cilj manifestacije na stručan i moderan način realizirati relevantne odgojno-obrazovne potrebe učenika, ravnateljica Učeničkog doma Kvarner Anđelka Jurašić Mikašinović istaknula je da je polazište aktivnosti projektnog dana u lokalnim povijesnim i kulturološkim stečevinama, ali i modernim sociološkim trendovima.


– Sve to u suradnji s našim dionicima kao što su naš osnivač Primorska-goranska županija, Grad Rijeka u kojem djelujemo, osnovne i srednje škole s užeg i šireg područja, roditelji djece te nositelji gospodarskog i kulturnog života iz našeg okruženja.




Naš je cilj bio i ostat će – biti ne samo u korak s vremenom, već ukoliko je to ikako moguće, korak ispred. Današnjim projektnim danom ‘’Sidro u Kvarneru’’ nastavljamo dosadašnju tradiciju početka školske godine za učenike i odgajatelje, i kako sama riječ kaže, nastojimo se izabranom tematikom, slikovito rečeno, usidriti u Kvarneru, kazala je ravnateljica.


U sklopu projektnog dana predstavljene su i aktivnosti Čakavska beseda i Domski dani te fitness-centra Učeničkog doma Kvarner. U Učeničkom domu Kvarner smješteni su učenici svih riječkih i opatijskih srednjih škola te Pomorske škole Bakar, kao i nekoliko studenata za koje brine 51 djelatnik.


Brendiranje


Danas je poseban naglasak stavljen na brendiranje i razvijanje reputacije učeničkih domova. Edvin Jurin, stručnjak za marketing, brandiranje, reputacijsko i krizno komuniciranje istaknuo je da vidljivost i prepoznatljivost domova kao brendova postaje nužnost kako za njihove osnivače, tako i učenike i odgajatelje te roditelje i lokalnu društvenu zajednicu.


– Brendovi i njihova reputacija nam pomažu da nas šire publike prepoznaju, zavole i podržavaju u daljnjem razvoju u izrazito turbulentnim vremenima, kada scenariji budućnosti predviđaju da će promjene u idućih 15 godina biti veće nego u dosadašnjih 300 godina.


To će u procesima odgoja mladih generacija stvarati izazove s kojima se nismo do sada susretali – kazao je Jurin.