RM1 nije zamišljen za sportsku vožnju po teškim zabačenim cestama kao scrambleri, atraktivni dizajn je tu samo radi dojma, RM1 je namijenjen za dnevno savladavanje kraćih dionica u gradovima
povezane vijesti
- S parkirališta u ulici Franje Belulovića na Vežici ukraden plavo bijeli motocikl marke Suzuki, riječke registracije
- U požaru izgorjela dva motocikla i jedan moped. Mjesto događaja je osigurano i obaviti će se očevid
- Mopedistica teško ozlijeđena na Rabu. Udarila u betonsko spremište za kante za smeće te potom u zid garaže
Da ima auspuh, proizvod britanskog start-upa Maeving pod nazivom RM1 izgledao bi kao atraktivni retro cafe racer ili scrambler, a ovako je iz aviona vidljivo da je riječ o električnom modelu.
Bez obzira što bez klasičnog motora i svega što ide uz njega ovaj motocikl izgleda pomalo minimalistički, ne nedostaje mu šarma.
RM1 nije zamišljen za sportsku vožnju po teškim zabačenim cestama kao scrambleri, atraktivni dizajn je tu samo radi dojma, RM1 je namijenjen za dnevno savladavanje kraćih dionica u gradovima, idealan izbor za otići na posao, u izlazak ili shoping.
Njegove su performanse skromne, no nula emisija stakleničkih plinova i činjenica da ne iziskuje troškove na fosilno gorivo čini ga privlačnim i poželjnim rješenjem u ovom našem postindustrijskom dobu usred bitke za spas planeta od daljnjih klimatskih promjena.
Motocikl dolazi u dvije varijante, slabijoj “moped” varijanti koja razvija zaista skromnih 45 km/h brzine, ali zato ne zahtijeva polaganje A kategorije, i jača koja postiže za grad solidnu brzinu od 70 km/h.
Za ovu malu primetnu ekstravaganciju potrebno je platiti pozamašnih 5850 eura. Ako Maeving RM1 naručite izravno s dvije baterije, drugu bateriju plaćate oko 1170 eura dodatno (995 funti).
Iz Maevinga navode da električni motocikl može prijeći oko 65 kilometara s jednom baterijom, ovisno o stilu vožnje. Druga baterija udvostručuje domet.
U Maevingu igraju na kartu praktičnosti. Baterije se lako mijenjaju jer se sa strane motocikla, ispod lažnog spremnika goriva, može se otvoriti pretinac iz kojeg se baterija može izvući ručkom. Samsung baterija je teška 11 kilograma i nalazi se u svojoj stanici za punjenje koja se može spojiti na bilo koju standardnu kućnu utičnicu. Baterija bi se trebala potpuno napuniti nakon manje od četiri sata.
Da su pogodili u žicu, govori i činjenica da su već rasprodali prednarudžbe za 2021. godinu. Tome je vjerojatno pridonijela i politika da svaki prodani motocikl tim iz Maevinga kupcu u Ujedinjenom Kraljevstvu isporučuje pred kućni prag i pruža mu tehničku podršku.
I za one izvan Velike Britanije, Meaving vjerojatno ima neku opciju što se može razaznati iz njihove poruke: “Ako živite izvan našeg područja isporuke i želite naručiti, kontaktirajte nas – možda ćemo moći pronaći rješenje.”