Foto Mateo Levak
Do Dubrovnika se idući tjedan može naći karta u jednom smjeru za oko 46 eura, koliko stoji i za Split te Osijek. Automobilom put do Dubrovnika stoji oko 100 eura
povezane vijesti
S krajem listopada zaključen je ljetni red letenja za Zračnu luku Rijeka. Posljednje linije koje su zaključile ovogodišnju ljetnu sezonu su one Eurowingsa, Lufthanse i Croatia Airlinesa, dok zasad ostaju one unutardržavne linije hrvatskog privatnog avioprijevoznika Trade Aira.
Naime, ova je privatna kompanija objavila red letenja za zimsku sezonu po kojoj se za ZL Rijeka i dalje nastavljaju letovi iz Osijeka te Splita i Dubrovnika, a riječ je o PSO-u (public service obligation), dakle sufinanciranim letovima.
Trade Air je i lani praktički jedini cijelu zimu letio na krčku zračnu luku, a njihove linije se, dakle, nastavljaju i ove zime.
Cijene nepromijenjene
Prema riječima Petre Koletić iz Trade Aira, kao i prethodnih godina intenzitet linija dostupnih tijekom ljetne sezone produžio se i na zimski red letenja, uz nekoliko sitnih preinaka u vremenima polijetanja, a i cijene karata su također ostale nepromijenjene.
Konkretno, iz ZL-a Rijeka se za Split i Dubrovnik može utorkom i četvrtkom s polaskom u 10.35 sati, a za Osijek s polaskom popodne u 15.55 sati.
Što se tiče cijena, i dalje se radi o vrlo povoljnoj opciji, koja ispada jeftinija i od toga da se, primjerice, do Dubrovnika ode vlastitim automobilom.
Naime, do Dubrovnika se idući tjedan, primjerice, može naći karta za oko 46 eura, koliko stoji i za Split.
Do Osijeka je cijena ista, dakle, također nekih 46 eura u jednom smjeru.
Za usporedbu, ako se autom krene autocestom do Dubrovnika trebat će za gorivo i cestarine »iskeširati« oko 100 eura, a put traje nekih sedam sati bez zaustavljanja.
S druge strane, zrakoplovom se iz ZL-a Rijeka do Dubrovnika može za nekih 46 eura, s time da let, uz zaustavljanje u Splitu, traje nešto manje od dva i pol sata.
Na pitanje je li se što mijenjalo oko kapaciteta i tipa zrakoplova, Koletić je napomenula da na ovim linijama i dalje vozi manji zrakoplov.
Mali propelerac
– Zrakoplov je i dalje L410 – propelerac kapaciteta 18 sjedala, a budući da Stožer ne nalaže da su COVID-potvrde potrebne u domaćem prometu, jedina COVID-mjera je nošenje maske tijekom leta, pojasnila je Koletić.
Inače, u Trade Airu su vrlo zadovoljni ovogodišnjom turističkom sezonom koja je općenito bila iznad očekivanja te donijela povrat solidnog dijela aviolinija u Hrvatsku. Koletić je tako komentirala da je ovogodišnja ljetna sezona bila itekako zahvalna.
– U prosjeku smo na svim linijama zabilježili povećanje broja putnika više od 50 posto kroz lipanj i srpanj, a u rujnu i listopadu čak više od 70 posto. Ako iz ovdje spomenutog prosjeka fokus stavimo samo na putnike u i iz Rijeke, također vidimo samo poboljšanja.
Riječ je o rastu u prosjeku 50 posto u odnosu na lani, s time da smo čak i listopadu imali značajan rast i to za čak 25 posto, što je iznimno dobro u posezoni. A i imajući na umu da je stanje u zemlji iz aspekta COVID-epidemije takvo da nema razlike između listopada ove i listopada prošle godine, istakla je Koletić.
Inače, tvrtki se u srpnju u floti pridružio Airbus 319, registracije 9ABTJ, koji se odmah nakon isporuke pozicionirao u Prištinu, odakle ima redovne charter prijevoze za MyWings kompaniju. Ostaje tamo i u zimskom redu letenja, zajedno s još jednim zrakoplovom Airbus 320.