
Foto iStock
Na njemačkim autocestama nema općeg ograničenja maksimalno dopuštene brzine
povezane vijesti
- Njemačka bi novog kancelara trebala dobiti 6. svibnja, dio socijaldemokrata protiv sporazuma s demokršćanima
- Rusija: Neizbježna eskalacija rata u Ukrajini ako Njemačka pošalje Ukrajini dalekometne projektile Taurus dometa 480 kilometara
- SAD glavno njemačko izvozno tržište, lani izvezli robu od 161, 3 milijarde eura, dok je Njemačka uvezla od njih 91,5 milijardi
Velika većina Nijemaca podržava okončanje duge tradicije “slobodne vožnje za slobodne građane” i uvođenje ograničenja maksimalno dopuštene brzine od 130 km/h na autocestama.
Po prošlotjednoj anketi javnog servisa ARD-a, 60 posto ispitanika podržava ograničenje brzine na mreži njemačkih autocesta da bi se smanjila emisija štetnih plinova i očuvala klima.
Ovo je za tri postotna boda veća potpora ograničenju brzine nego u sličnoj anketi provedenoj u lipnju.
Na njemačkim autocestama nema općeg ograničenja maksimalno dopuštene brzine, ali na mnogim dionicama vozači zbog sigurnosnih razloga moraju usporiti.
Među onima koji se zalažu za opće ograničenje je i četverostruki svjetski prvak u Formuli 1, Sebastian Vettel.
Pitanje ograničenja brzine na dnevnom se redu pojavi svaki put kad Njemačka sastavlja novu vladu.
Uspiju li postojeći pregovori o sklapanju nove vladajuće koalicije socijaldemokrata (SPD), liberala (FDP) i zelenih, ograničenje se neće uvesti.
Zeleni, koji se zalažu za ograničenje, priznali su poraz po tom pitanju jer mu se potencijalni koalicijski partner FDP oštro protivi.