'Limited Black Edition'

Borovo povodom tri desetljeća od vukovarske bitke na tržište lansira posebni model popularnih – “zengi”

Edi Prodan

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Đavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim "black" serijama



Nekoliko dana prije 18. studenog kad će se obilježiti 30. obljetnica bitke za Vukovar, od ove godine i državni blagdan Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, Borovo će na tržište, putem web trgovine i svoje 74 klasične prodavaonice, pustiti u prodaju posebnu ediciju popularnih “Zenga” čizama.


– Okrugli jubilej tražio je i od Borova osmišljavanje prigodne posvete. Odlučili smo se da to bude crna verzija našeg najpopularnijeg proizvoda, “Zenga” čizmi.


S obzirom da će se u prodaju pustiti serija od 600 komada nazvali smo ju “limited black edition”, a kako se to događa i svih ostalih godina, vjerojatno će ih se najveći broj prodati u našim trgovinama na sam Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, istaknuo nam je Marko Džavić, marketinški kreator Borova.




I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Džavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim “black” serijama.


Iscrpnu priču o današnjem Borovu donosimo u velikom prilogu Novog lista posvećenom Vukovaru koji izlazi uoči Dana sjećanja na žrtvu Vukovara.