"Mildreds" na pozornici creskog ljetnog kina / Foto B. PURIĆ
Uz glazbenu pratnju gitarista Uroša Rakovca, basista Žige Goloba, udaraljkaša (pa i klarinetista) Blaža Celarca i bubnjara Krunoslava Levačića, Kuljanić je otpjevala domaće i strane hitove u glazbenim improvizacijama prikladnim aranžmanima, dodajući i poneki vlastiti uradak
povezane vijesti
CRES U intimnom krugu od pedesetak posjetitelja, čime su izbjegnute nepopularne COVID-procedure u organizaciji, održan je povratnički koncert skupine “Mildreds”, koja se za ovogodišnji, trinaesti po redu glazbeni festival “Crescendo” okupila nakon dvije godine bez zajedničkih nastupa i proba.
Hrvatsko-slovenska jazz-grupa, koja je afirmaciju stekla davanjem novih života hitovima s domaće (u širem smislu) scene starima i po nekoliko desetljeća, ponovo je nastupila u ljetnom kinu u Cresu, pred dobro joj poznatom publikom, što i ne čudi, s obzirom na to da je pjevačica Astrid Kuljanić, ujedno i organizatorica festivala, otočnih korijena – iz gradu Cresu susjednih sela Stivana i Beleja.
Uz glazbenu pratnju gitarista Uroša Rakovca, basista Žige Goloba, udaraljkaša (pa i klarinetista) Blaža Celarca i bubnjara Krunoslava Levačića, Kuljanić je otpjevala domaće i strane hitove u glazbenim improvizacijama prikladnim aranžmanima, dodajući i poneki vlastiti uradak.
Koncertni dio bio je nešto kraći od uobičajenog pa je u drugom dijelu večeri prikazan dokumentarni film o grupi “Mildreds” Natka Klobučara. Levačić nije razočarao svoje poznavatelje, premostivši kratke stanke u programu postavljanjem pomalo filozofskih pitanja i prijedlogom mogućih rješenja u poljima brzine životnog ritma, kvalitete glazbe, ali i opstipaciji, bila ona probavnog ili verbalnog karaktera.
Još je u ljetnom kinu bila postavljena i mala izložba fotografija i kostima s potpisom Francesca Morettija, odnosne Vesne Jakić iz udruge “Ruta”, koja od samih početaka festivala daje dodatnu boju “Crescendu”.
Nakon etapa u Stivanu, Vidovićima i Cresu, program festivala zaključen je danas u Osoru večeri posvećenoj narodnom instrumentu mehu (mijehu), s tim da su pod svjetlima pozornice bila dvojica otočnih svirača, Dario Kučić iz Folklornog društva “Studenac” iz Nerezina i Mario Mužić iz Folklornog društva “Orlec” iz istoimenog sela te Mat Muntz, Njujorčanin, životni i glazbeni partner Astrid Kuljanić, koji se posljednjih godina dao u izučavanje našeg tradicionalnog glazbala.