IKona

Voditeljica Marijana Batinić u modnoj kampanji: ‘Žena se mora dobro osjećati u svojoj koži’

Ivana Kocijan

Foto: Sanja Jagatić

Foto: Sanja Jagatić

IKona pripovijeda priču o bezvremenskom dizajnu koji ne poznaje sezone, a pogotovo nije namijenjen samo ženama savršene linije.

Voditeljica Marijana Batinić, dizajnerica Kristina Burja i stilistica Iva Gradišer predstavile su modnu kampanju koja je zaokružila jedinstvenu priču o samopouzdanju, samoodrživosti i prijateljstvu koja se krije iza nove kolekcije IKona koja je nastala kao rezultat njihove dugogodišnje suradnje.


Cilj je bio kreirati kolekciju koja nema rok trajanja te nije ograničena sezonom i dizajnom odjeće koja će biti aktualna samo kratko i nestati. Ovo je, poručuju tri udružene kreativne snage, drukčiji koncept. Snaga stvarne žene je inspiracija, poruka i temelj ove modne priče, ne samo zapisan i(li) dogovoren na nekom sastanku već i proživljen u stvaranju odjeće, a onda i njezinoj prezentaciji – jer i kolekciju i kampanju potpisuju žene.


Foto: Sanja Jagatić


 



Dizajnerica brenda Krie Design Kristina Burja već godinama zagovara održivost i smatra da modna industrija mora usporiti zbog našeg planeta. Zato je i ideja o odbacivanju sezonskih kolekcija već neko vrijeme prisutna u njezinim promišljanjima o modi.



– IKona pripovijeda priču o bezvremenskom dizajnu koji ne poznaje sezone, a pogotovo nije namijenjen samo ženama savršene linije. IKona smo sve mi, s naglaskom na našim različitostima, poručuje Burja.



Iva Gradišer dodaje kako kolekciju čine jednostavne, ali snažne kreacije od materijala poput svile, pamučnog kepera i konca.



– Ono što me veseli jest mogućnost igranja nekim odjevnim predmetima, npr. haljina koja se može nositi s obje strane, prednje i stražnje, te uz promjenu modnih dodataka i po potrebi prigode može postati dio neke totalno drukčije stilske priče, dodala je.


Foto: Sanja Jagatić



Fotografijama kolekcije s potpisom Sanje Jagatić, na kojima je Marijana Batinić u glavnoj ulozi, poruka je još glasnija.



– Žena se mora osjećati dobro u svojoj koži, bez obzira na to u kojoj je životnoj fazi te jednako dobro komunicirati svoju osobnost bez obzira na sve svoje nesavršenosti. Neke kreacije koje su dio IKone nastale su prije moje trudnoće, neke za vrijeme, a neke nakon trudnoće, kada sam bila u najosjetljivijoj fazi.


IKona mi je omogućila da se uvijek osjećam odlično i sigurno. I sezonalnost pada u zaborav, a sve to ima puno smisla u današnjem svijetu. Sami kreiramo svoju sliku u javnosti, a moda je dio te slike, htjeli mi to ili ne. Danas odjeća koju nosimo igra važnu ulogu u komunikaciji našeg načina života, zaključila je poznata voditeljica.