Štorija od mašte

Krčka škatula je novi genijalni projekt s otoka Krka. Otkrivamo o čemu se radi

Mija Dropuljić

FOTO: PR

FOTO: PR

Kutija koja nudi pregršt unikatnih proizvoda s otoka Krka

Uvijek iznova nas oduševe genijalni proizvodi naših kreativaca. Oni se često čine kao nepresušni izvor fantastičnih ideja koje pokreću odlične projekte. Jedan takav projekt je Krčka škatula iza kojeg stoji šest žena i pet brendova ručno rađenih proizvoda s otoka Krka. 


Krčku škatulu je inicirala Daniela Drčec, kreativka koja nas je oduševila svojim brendom aDORable koji nudi pekmeze, aromatiziranu sol, umake i druge slasne delicije. 



“Krenula sam tražiti meni zanimljive drugačije brendove na otoku. Pojedince koji s jednakom strašću poput mene za aDORable dišu za svoj brend. Kreativce koji se na svoj način bore protiv kineskih suvenira. Nakon pronalaska je slijedilo prvo isprobavanje proizvoda i onda malo pomalo i fizičko upoznavanje.


Fascinantno mi je bilo koliko toga imamo zajedničkog iako su brendovi potpuno različiti. A svima nam je poveznica ljubav prema otoku i kreativnost, svake na svoj način.


Meni je trebalo puno vremena i truda da ih pronađem i onda sam rado dijelila svoje oduševljenje s okolinom koja je također dobro prihvatila proizvode iz Krčke škatule. I onda mi je došla ideja da se udružimo i kreiramo zajedno poklon pakete koje bismo mogli nuditi turističkom sektoru (apartmani, kuće za odmor, vile) ali i za razne druge prigode od rođendana, godišnjica, svetih sakramenata, ali i za poslovne poklone, konferencije i sl.


Imamo dovoljno široku ponudu da možemo pokriti gotovo sve segmente i prigode”, objasnila nam je nastanak ideje sama Daniela. 


Kao što samo ime govori u pitanju je škatula, odnosno kutija, koja nudi pregršt kreativnih, genijalnih i ono najvažnije originalnih i autentičnih proizvoda koji su svi djelo ruku šest žena koja zajedno dijele ljubav prema otoku Krku. 



U Krčkoj škatuli možete potražiti pet brendova ručno rađenih proizvoda iza kojih stoji šest kreativnih žena. 


Tu je Lavandin Krk, brend prirodnih sapuna i kozmetike, iza kojeg stoje dvije šogorice, Andrijana Fiorentin Rušin i Mirela Rušin Kokotović, rođene bodulke kako od milja za sebe govore. 


U Krčkoj škatuli svoje radove predstavlja i ilustratorica Tamara Travaš koja je zbog ljubavi svoju riječku adresu zamijenila krčkom. Njene simpatične, unikatne i vesele ilustracije možete naći na razglednicama, magnetićima, lončićima i drugim raznih suvenirima. 


Jasminka Gršković stoji iza brenda Blue sheep koji se bavi proizvodnjom, odnosno recikliranjem ovčje vune od koje izrađuje vunene loptice za perlicu i sušilicu kao alternativu omekšivaču te antistres loptice i prirodne osvježivače za auto. 


Gordana Karabaić potpisuje brend G art workshop koji oduševljava svojom puderastom keramikom. Najprepoznatljiviji proizvod su njene lutkice koje mogu biti potpuno personalizirane, a tu su i slike s pričom, suveniri s mediteranskim biljem, state bodulske kućice… Pregršt krčkih motiva Gordana uključuje u svoje radove. 


Naravno, tu su nezaobilazni aDORable proizvodi, a u ponudi brenda se nalazi čak desetak okusa pekmeza i 18 vrsta aromatiziranih soli, food suvenir koji priča priču o pojedinom dijelu Hrvatske. 



“Već postoje poveznice između brendova, pa je tako Tamara radila ilustracije loga i za Lavandin i za Blue sheep te materijale za aDORable. Usuglasile smo se oko naziva Krčka škatula i krenule sa zajedničkim darivanjem na društvenim mrežama kako bismo o našoj Škatuli informirali sve više ljudi. Vjerujemo da interes za prirodnim, ručno rađenim, autohtonim proizvodima može samo rasti :-)”, istaknula je Daniela. 


Svaki kupac može složiti Krčku škatulu kako njemu odgovara. Ovisno o prigodi i budžetu, kupac može kombinirati brendove i tako dobiti jedinstven poklon paket. Cijene paketa se kreću od 50 pa do oko 450 kn, a moguće je kupiti i unaprijed složene pakete na www.adorable.hr.


“Ideja je odlično prihvaćena što nam je, naravno, baš jako drago. Dobili smo baš puno riječi pohvale i podrške i to nam svima puno znači jer danas biti kreativac i živjeti od svog rada i proizvodnje nije lako.


Uz zakonske regulative, birokraciju pa i Covid, ali na ovakav način, udruživanjem, stvarno ispada da smo zajedno jače i da se možemo podupirati i biti si vjetar u leđa. Dodatno, uvjerena sam da kupac jedne od nas može biti kupac i ostalih brendova jer kupnjom jednog od brendova pokazuje naklonost za prirodnim, drugačijim, ručno izrađenim, tako da za početak možemo koristiti bazu svojih kupaca za cross selling 🙂 .


Sve više iznajmljivača , pogotovo luksuznijeg tipa uviđa potrebu da se gostu daruje welcome ili take me home poklon domaćih  malih proizvođača”, objasnila je Daniela. 



Čini se kako sve više ljudi traži unikatne proizvode s hrvatskim potpisom te želi pružiti podršku malim proizvođačima koja ta podrška uistinu mnogo znači. Sve veći interes za hrvatskim i OPG proizvodima, primijetila je i Daniela. 


“Mali su to pomaci, ali vidim da se razvijaju u željenom smjeru. Puno kupaca odabire proizvode ručne izrade, malih lokalnih proizvođača. Ja sam 25% bodulka (po djedu, rođ. Dujmović), ali 100 % zaljubljena u otok, njegove mirise, prirodnu ljepotu i blago.


Odabrale smo pristup korak po korak, ne žuri nam se te vjerujemo da zajedno možemo rasti, razvijati se i podupirati jedna drugu. Nadamo se da će kupci prepoznati našu strast, gorljivost i predanost onome što radimo te nas podržati!”, za kraj ističe Daniela.