'Simply the Best'

Opatijski TZ odličan primjer komunikacije za vrijeme krize

Aleksandra Kućel Ilić

TZG Opatije nastojao je i tijekom krize zadržati interes gostiju / Foto M. GRACIN

TZG Opatije nastojao je i tijekom krize zadržati interes gostiju / Foto M. GRACIN

Ciljevi nagrađene kampanje »Dream today, visit Opatija tomorrow« bili su zadržati interes gostiju, »hraniti« njihove pozitivne misli i emocije te ih potaknuti na posjet Opatiji čim se situacija stabilizira



 


OPATIJA – Nakon velikog priznanja Hrvatske udruge za odnose s javnošću, komunikacijski projekt Turističke zajednice grada Opatija »Dream today, visit Opatija tomorrow« dobitnik je nacionalne godišnje nagrade Simply the Best u kategoriji Promocija i propaganda. Ovu nagradu za kreativnost, inovativnost, razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, tradicionalno dodjeljuju UHPA, Udruga hrvatskih putničkih agencija, i turistički časopis Way to Croatia. U jakoj konkurenciji komunikacijski projekt Turističke zajednice Grada Opatije istaknuo se kao odličan primjer komunikacije za vrijeme krize – javili su iz TZ-a Grada Opatije.



Nakon proglašenja epidemije, zatvaranja granica i zaustavljanja turističkih tijekova TZ-a Grada Opatije promptno je reagirala, osmislila novi, prilagođeni marketinški plan i nastavila komunikaciju sa svojim dosadašnjim i potencijalnim posjetiteljima kroz virtualni svijet. Vlastitim snagama TZ-a pokrenuta je kampanja »Dream today, visit Opatija tomorrow«, čiji su zadani ciljevi bili zadržati interes gostiju, »hraniti« njihove pozitivne misli i emocije te ih potaknuti na posjet Opatiji čim se situacija stabilizira.




Komunikacijski se projekt odvijao u tri faze: »Dream today, travel tomorrow«, »Dream today, visit Opatija tomorrow« i »Dream come true, visit Opatija today«, a u svim fazama isticani su svi segmenti turističke ponude i znatne komparativne prednosti Opatije – blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a usto i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom.


– Ponosni smo što je naš komunikacijski projekt prepoznat kao odličan primjer krizne komunikacije te nam je velika čast biti dobitnik ove nagrade. Samostalno smo, bez angažmana marketinških i komunikacijskih agencija, praktički bez troškova, u jednom izrazito izazovnom razdoblju osmislili i realizirali atraktivnu, inovativnu komunikacijsku kampanju s jasno definiranim ciljem da i kroz krizu zadržimo interes naših gostiju za Opatijom te nas veseli da su i drugi prepoznali velik trud koji smo uložili – istaknula je Suzi Petričić, direktorica TZ-a grada Opatije.


Nagrada će biti uručena na prigodnoj svečanosti u okviru službenog programa ovogodišnje 22. burze PUT, koja će biti održana od 23. do 25. studenoga u Crikvenici.