Foto: Mare Milin
Maksimalno pročišćeni vizuali podcrtavaju Charlijev stav u predstavljanju ove kolekcije.
povezane vijesti
- Primorac predstavio slogan kampanje “Za novog predsjednika koji ujedinjuje”: ‘Neću se svađati s Vladom’
- “Nije važan broj kotača, misli na pravila i vozača”: Skupina motociklista i policajaca provezla se od Rijeke do Kostrene i natrag
- Kampanja HTZ-a i Expedije ostvarila rezervacije od 12 milijuna dolara
Kampanja Proljeće/Ljeto 21 predstavljena je kao modni editorijal, jer je Lori zaljubljenik u modne editorijale s konceptom, a Mare je autorica nebrojenih editorijala pamtljivih po svom izričaju.
Maksimalno pročišćeni vizuali podcrtavaju Charlijev stav u predstavljanju ove kolekcije.
Bijela kao neprikosnovena boja ljeta, apostrofira ljetna predimenzionirana odijela sa prošivima na neočekivanim mjestima, hlače obrubljene žicom za formiranje rubova, ležerne asimetrične kombinezone, prozirne jakne i lepršave haljine s plastificiranim fotografijama iz prethodnih kampanja.
Crna je u kontrapunkt ulozi te ostavlja snažan dojam iako se radi o gotovo identičnim komadima.
Charlie lice SS21 utjelovljuje nestvarna Niko, koja istovremeno zrači vanvremenskom ljepotom.
Charlie vizija za ljeto je jasna, prepoznatljiva i vizionarska. U očekivanju boljih vremena, preostaje nam samo sanjati.
Charlie Tim
- Dizajner / Koncept _ Loredana Bahorić
- Asistenti _ Tomislav Bahorić _ Aya Vukasinović
- Foto _ Mare Milin
- Make Up Artist _ Simona Antonovic
- Kosa _ Ana Čala Višnjić / Studio Mila
- Model _ Niko Matičević / Relatum
- Cipele _ Moda Ivana