
Foto: Mare Milin
Maksimalno pročišćeni vizuali podcrtavaju Charlijev stav u predstavljanju ove kolekcije.
povezane vijesti
- SDP-ovcima upute kako se odijevati, a za Vukorepu i Hermana radi tim koji je osmislio – “kravicu Milovu”
- Dizajner Boris Pavlin o novoj kolekciji i modnim revijama u Hrvatskoj: ‘Promjene su ono što pogoni moj kreativni proces’
- Premijerom videospota započela kampanja “Krokodili dolaze” protiv reklamiranja kockanja i klađenja
Kampanja Proljeće/Ljeto 21 predstavljena je kao modni editorijal, jer je Lori zaljubljenik u modne editorijale s konceptom, a Mare je autorica nebrojenih editorijala pamtljivih po svom izričaju.
Maksimalno pročišćeni vizuali podcrtavaju Charlijev stav u predstavljanju ove kolekcije.

Foto: Mare Milin
Bijela kao neprikosnovena boja ljeta, apostrofira ljetna predimenzionirana odijela sa prošivima na neočekivanim mjestima, hlače obrubljene žicom za formiranje rubova, ležerne asimetrične kombinezone, prozirne jakne i lepršave haljine s plastificiranim fotografijama iz prethodnih kampanja.

Foto: Mare Milin

Foto: Mare Milin
Crna je u kontrapunkt ulozi te ostavlja snažan dojam iako se radi o gotovo identičnim komadima.

Foto: Mare Milin

Foto: Mare Milin
Charlie lice SS21 utjelovljuje nestvarna Niko, koja istovremeno zrači vanvremenskom ljepotom.

Foto: Mare Milin
Charlie vizija za ljeto je jasna, prepoznatljiva i vizionarska. U očekivanju boljih vremena, preostaje nam samo sanjati.

Foto: Mare Milin
Charlie Tim
- Dizajner / Koncept _ Loredana Bahorić
- Asistenti _ Tomislav Bahorić _ Aya Vukasinović
- Foto _ Mare Milin
- Make Up Artist _ Simona Antonovic
- Kosa _ Ana Čala Višnjić / Studio Mila
- Model _ Niko Matičević / Relatum
- Cipele _ Moda Ivana