GR86 slijedi dobro provjerenu tehničku formulu za sportske automobile: pogon je na stražnje kotače, drži se provjerenog Subaru motora od 2,4 litre i preferira pristup manje je više po pitanju opreme opremi i težine.
povezane vijesti
Toyota je svoj interes za sportske automobile obnovila 2012. modelom GT86. Nakon 9 godina proizvodnje i prodanih 200 tisuća koma širom svijeta, došlo je vrijeme za osvježenje, novi model GR86, čije je prve fotografije Toyota zajedno s dijelom tehničkih specifikacija objavila ovaj tjedan. Kupe GR ne predstavlja radikalni zaokret, evolucijski je to korak unaprijed, ali promjene su ipak mnogo veće negoli to promjena imena u samo jednom slovu sugerira.
GR86 slijedi dobro provjerenu tehničku formulu za sportske automobile: pogon je na stražnje kotače, drži se provjerenog Subaru motora od 2,4 litre i preferira pristup manje je više po pitanju opreme opremi i težine.
Auto krasi mala težina od 1270 kilograma, a Car magazine prenosi informacije iz Toyote koje sugeriraju da je većina te težine skoncentrirana nisko, što spušta težište i garantira bolje ponašanje automobila na cesti. Toj konfiguraciji pomaže horizontalno suprostavljeni četverocilindrični motor, dok je u gornjem dijelu karoserije ekstenzivno korišten aluminij.
Očekivano, dimenzije GR86 bliske su prijašnjem modelu GT86, s dužinom od 4265 mm, širinom od 1775 mm i visinom od 1310 mm. Toyota tvrdi da je tvrdoća okvira povećana za 50%, i daje šasiji visoku otpornost na uvijanje što je dobra vijest za dinamiku ovjesa.
Od specifikacija, jednu će ljubitelji brzine posebno cijeniti. GR86 ubrzava do brzine od 100 kilometara na sat za 6,3 sekunde što je krupnih 1,1 sekundu brže od GT86.
Politike „više je manje“ Toyota se kod GR86 držala i u po pitanju interijera. Dovoljan je jedan pogled da shvatite kako je sve na svom mjestu, ali da nema raskoši, velikih ekrana i cockpita koji će odvlačiti pogled od ceste. Prilično rudimentarno i japanski ekonomično.
Cijena još nije objavljena, očekuje se da će za osnovni model biti nešto viša negoli za odlazeći GT86, dakle negdje oko 250 tisuća kuna.