FOTO/PEXELS
Umijeće profesionalnog telefonskog razgovora možda nije toliko relevantno kao nekada.
povezane vijesti
Pogotovo ako e-pošta i razmjena poruka postaju glavni način radne komunikacije mnogih ljudi. No, ponekad je telefonski ili video poziv zaista najbolji način komunikacije na poslu.
Kako znati vrijedi li ili nije nešto vrijedno verbalnog razgovora (što se ne može postići produktivnim sastankom uživo)? Jednostavno: poziv treba zakazati kada se ne možete sastati licem u lice s nekim ili je tema predugačka za e-poštu (preko tri odlomka). Evo tri stvari koje možete učiniti kako biste osigurali da sljedeći radni telefonski / video poziv protekne glatko i što učinkovitije.
Budite fizički angažirani
Nemate luksuz da izrazima lica prenesete osjećaje i namjere, pa sve mora proizaći iz vašeg tona glasa. Osmijeh i pokreti ruku prolaze vam kroz glas, pa pokušajte biti fizički jednako uključeni kao i psihički. Vanessa Van Edwards, autorica knjige Captivate: Znanost o uspjehu s ljudima, piše da joj se sviđa ovaj trik kad obavlja poslovne pozive: izvlači fotografiju osobe s LinkedIna te razgovara s njom, čineći da se osjeća prisutnijom, prenosi Real Simple.
Odradite pripreme
Ako prvi put razgovarate s nekim, prethodno zapišite nekoliko bilješki. Započnite s imenom osobe i svim pojedinostima o njoj koje već znate ili ste prikupili s LinkedIna. Svjesni nečije pozadine i interesa, posebno onih koji se odnose na vaš predstojeći razgovor, mogu vam olakšati i pomoći u razgovoru.
Smanjite vizualno ometanje
Razgovor putem Skypea ili druge platforme za video pozive? Melody Wilding, licencirani socijalni radnik i trener karijere, preporučuje da sjednete ispred običnog zida i pazite da kamera bude postavljena pod laskavim kutom. Kada govorite, gledajte u kameru umjesto u svoju sliku. Postavite malu ljepljivu bilješku sa strelicom iznad kamere kao suptilni podsjetnik. Ako imate vremena, pametno je prijevremeno pripremiti sebe i svoju tehnologiju (ako ste rezervirali konferencijsku sobu, odredite vrijeme početka 15 minuta prije zakazanog razgovora). Pozvati ili morati odgovoriti na poziv – kasno zbog tehničkih problema uvijek je poteškoća.