Foto: Aston Martin
Dodajući još malo detalja o svojim prvim hibridnim i električnim vozilima, Stroll je najavio da će sportski automobil biti verzija njihovih sportskih „zvijeri“ DB11 i dvosjeda Vantage. Što se tiče SUV-a i dalje ostaje otvoreno hoće li to biti verzija njihovog SUV-a DBX
povezane vijesti
U razgovoru za Financial Times, izvršni predsjednik Aston Martina Lawrence Stroll, objavio je da britanska marka u konkretnom planu proizvodnje ima dva električna vozila. Jedan će biti sportski automobil, drugi SUV. Ovo su prvi relativno konkretni podaci o planovima Aston Martina nakon ovogodišnje objave tvrtke da će postupno ukidati modele s motorima s unutarnjim izgaranjem do 2030 godine. Očekujemo da će i James Bond do tih godina u filmovima početi voziti električne modele Aston Martina.
Prelazak Aston Martina na struju bit će olakšan činjenicom da je od 2013. godine u svojevrsnom partnerstvu s Mercedes-Benzom koji drži 5 posto vlasništva britanske tvrtke. Drugim riječima, Aston Martin ne mora razvijati vlastitu (skupu) tehnologiju, već ih Mercedes opskrbljuje visokotehnološkim pogonskim sklopovima, uključujući tu hibridnu benzinsko-električnu i baterijsko-električnu tehnologiju. Stroll nije u intervjuu puno dvojio oko upotrebe Mercedesovih komponenata na tim vozilima, rekavši doduše da su sve opcije na stolu, ali postoji mnogo razloga zašto bi dobavljanje komponenti iz Mercedesa imalo smisla.
Dodajući još malo detalja o svojim prvim hibridnim i električnim vozilima, Stroll je najavio da će sportski automobil biti verzija njihovih sportskih „zvijeri“ DB11 i dvosjeda Vantage. Što se tiče SUV-a i dalje ostaje otvoreno hoće li to biti verzija njihovog SUV-a DBX zastrašujućih performansi koje izvlači iz 4-litarskog V-8 motora s dvostrukim turbopunjačom i razvija brzinu od nestvarnih 300 km/h, ili će se ići na razvoj sasvim novog dizajna.
Ono što je The Financial Times posebno zanimalo je gdje će Aston Martin proizvoditi automobile nove generacije. Riječi kanadskog milijardera na čelu Astona Martina Strolla, zvučale su kao pjesma za Britance, jer je potvrdio da će se novi hibridi i električni SUV-ovi proizvoditi u njihovom najnovijem pogonu u St Athanu u Walesu gdje se već proizvodi DBX, a sportski auti u njihovom glavnom i najvećem pogonu u Gaydonu, blizu Birminghama.