Foto: Reuters
Tvrtka očekuje da će milijuni ljudi nastaviti koristiti svoju platformu za videokonferencije za daljinski rad i pohađanje internetskih predavanja. Ovakav razvoj situacije doveo je do situacije da dionica Zooma vrijedi četiri puta više nego prošle godine u ovo vrijeme
povezane vijesti
Zoom kao oblik komunikacije od početka pandemije nije samo dodatak u poslovnoj i svakoj drugoj komunikaciji između više osoba odjednom, u vrijeme kad su socijalni kontakti ograničeni, a mase ljudi rade od kuće, Zoom je postao nasušna potreba. I nije čudo da mu dobro ide.
S tim u skladu, Zoom Video Communications Inc predviđa prihod u tekućem tromjesečju iznad očekivanja, jer tvrtka očekuje da će milijuni ljudi nastaviti koristiti svoju platformu za videokonferencije za daljinski rad i pohađanje internetskih predavanja. Ovakav razvoj situacije doveo je do situacije da dionica Zooma vrijedi četiri puta više nego prošle godine u ovo vrijeme. Samo prošli tjedan porasla je skoro 10 posto.
Zoom se pojavio u pravo vrijeme, kad je svijet pogodila pandemija korona virusa, bio je relativna nepoznanica i na početku probijanja na tržište. Osnovao ju je bivši izvršni direktor tvrtke Cisco uz obećanje da će softver za video konferencije učiniti lakšim za upotrebu. Očito je pogodio jer su se svi na početku pandemije okrenuli upravo Zoomu kao najboljem rješenju. Nisu više u pitanju samo poslovni sastanci na daljinu i obrazovanje, već i veliki događaji. Tako je uz pomoć Zooma ovaj vikend održana i virtualna ceremonija dodjele filmskih nagrada Zlatni globus, o čemu je izvještavao cijeli svijet. A takve stvari su velika besplatna reklama za Zoom.
Tvrtka predviđa da će prihodi za tekuće tromjesečje biti između 900 i 905 milijuna dolara, u usporedbi s procijenjenih 829 milijuna dolara, prema podacima IBES Refinitiva.
Kako prenosi Reuters, Eric Yuan, osnivač i izvršni direktor tvrtke Zoom, rekao je da je tvrtka “dobro pozicionirana za snažan rast” u narednoj godini.