Četvrta generacija

Novi Mitsubishi Outlander pod utjecajem Renaulta i Nissana

T.I.

U četvrtoj generaciji Outlandera više nema dizelskih motora, zasad je u ponudi jedino dvo i pol litarski benzinac, motor koji je već prije ugrađen u Nissan Rogue



Mitsubishi nije mijenjao bitno svoj SUV Outlander skoro deset godina otkad je izašla treća generacija ovog popularnog vozila, pa je došlo vrijeme za nešto novo. I to novo – sudeći po četvrtoj generaciji predstavljenoj ovaj tjedan – nisu kozmetički već sveobuhvatni dizajnerski zahvati. Prednja strana izgleda masivnije, rešetke branika su „narasle“, a svjetla su modernizirana u skladu s novim trendovima. Više nema farova u jednom komadu već su razdvojena.


Krovni spojler je povećan pa je auto dobio sportskiji izgled, za pojačanje dojma tu su i crni plastični obodi na blatobranima. Zadnji kraj je decentniji, s manje detalja, bez kroma, ali s elegantnijim stop svjetlima koji linijama podsjećaju na Renault Koleos što i nije čudo jer je preko Nissana kako suvlasnika kompanije, Mitsubishi dio Renault-Nissan grupe.


Otud i činjenica da je postavljen na platformu CMF-CD, modularnu arhitekturu vozila razvijenu zajedničkim snagama Renaulta i Nissana.




Ono što ostaje isto je kapacitet putnika. Outlander i dalje ima mjesta za sedam putnika.



U četvrtoj generaciji Outlandera više nema dizelskih motora, zasad je u ponudi jedino dvo i pol litarski benzinac, motor koji je već prije ugrađen u Nissan Rogue. S Rogueom dijeli i neka rješenja u unutarnjem dizajnu i tehnologiji ugrađenoj u kokpit. Model s plug-in hibridnim motorom se očekuje kasnije ove godine.


Početna cijena Mitsubishi Outlandera je na EU tržištu 26.690 eura.