FOTO: IG@meencantamag
Jakna outdoor brenda The North Face ima kultni status
povezane vijesti
Slobodno možemo reći kako je prošla godina bila uspješna za brend The North Face. Potražnja za njihovom kultnom puf jaknom The Nuptse 1996 je u rujnu narasla za čak 71% te je dospjela na prvo mjesto Lysta kao “najpoželjniji proizvod”, kako u kod žena, tako i kod muškaraca. The North Face je jako krenuo i u novu godinu te je najavio veliku suradnju s dizajnerskom kućom Gucci.
Poznati outdoor brend zna prepoznati trendovi, ali i zadovoljiti kupce. Nuptse euforija ne jenjava, a brend je predstavio jaknu u čokoladnoj boji. Na prvu možda neočekivana boja, no svi modni znalci znaju kako su poznati, poput Rosie Huntington-Whiteley i Kylie Jenner poludjele za njom.
Jakna u toj boji već je stekla kultni status kod generacije Z i to zahvaljujući Kendall Jenner koja je bila među prvima koji su je nosili. U studenom 2019. Je uhvaćena kako je nosi, a svjetsku popularnost je čoko Nuptse stekla putem TikToka.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
To je rezultiralo nevjerojatnom potražnjom za dotičnim modelom koja je narasla za čak, vjerovali ili ne, 1950 %. Je li moguće da je proizvod toliko dobar?
Odgovor nije toliko jednostavan. Naravno, u pitanju je kultni model u novoj boji koju obožavaju zvijezde i influenceri, ali jedan od razloga zbog čega je toliko tražena jest i činjenica što se veoma teško nabavlja.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cijena kultne Nuptse jakne inače iznosi 279 eura, no zbog ogromne potražnje dotičnom bojom, ona se zna preprodavati za čak 900 eura. Potražnja je narasla ovu zimu, točnije u studenom i prosincu, a to je rezultiralo i većom prodajom drugih modela kultne jakne.
Rezultat toga – kupnja Nuptse jakni i preprodavanje iste po izrazito visokim cijenama.