Foto Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Hrvatska je u tom istraživanju nazvanom "Barometar putovanja u 2021." zauzela prvo mjesto s udjelom u potražnji za odmorima od 36 posto, ispred druge Austrije za koju je udjel u potražnji 33 posto, nakon koje slijede Grčka s 30 posto, Italija s 28 te Španjolska s 15 posto, iznosi direktor HTZ-a u Austriji Branimir Tončinić
povezane vijesti
Hrvatska je u Austriji i za 2021. prema istraživanju austrijskog organizatora putovanja Gruber Reisena najtraženija i vodeća destinacija za odmore, i ispred same Austrije, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Hrvatska je u tom istraživanju nazvanom “Barometar putovanja u 2021.” zauzela prvo mjesto s udjelom u potražnji za odmorima od 36 posto, ispred druge Austrije za koju je udjel u potražnji 33 posto, nakon koje slijede Grčka s 30 posto, Italija s 28 te Španjolska s 15 posto, iznosi direktor HTZ-a u Austriji Branimir Tončinić.
Rezultate tog istraživanja, kako dodaje, objavio je i popularni online stručni magazin Traveller Online, a dokazuju i da je potražnja za putovanjima u Austriji vrlo izražena, jer je 23 posto ispitanika reklo da su već rezervirali putovanje u ovoj godini.
Njih nešto više od 70 posto reklo je da će svoja putovanja bukirati kada se stvore uvjeti za putovanja, a samo dva posto je navelo da će uslijed pandemije koronavirusa i vlastitog osjećaja nesigurnosti ove godine ostati kod kuće.
“Prilikom rezerviranja putovanja potrošači posebnu pozornost pridaju sigurnosti u odredišnoj destinaciji, a vrlo im je važna i mogućnost besplatne promjene rezervacije ili druge mogućnosti storniranja uz minimalne troškove“, komentirao je Tončinić, ističući da je najviše ispitanika, 58 posto, reklo da ih najviše zanima tzv. kupališni odmor.
Raste i interes za posjet gradovima, kružna putovanja i wellness, a gotovo 40 posto ispitanih na odmor želi dva puta godišnje, 47 posto ih želi na putovanja od tjedan dana, dok ih 45 posto želi na putovanja od dva tjedna.
“Ovo su odlični pokazatelji na tom vrlo važnom tržištu za hrvatski turizam, što je uz ostalo i posljedica kontinuiranih promotivnih aktivnosti koje provodimo na austrijskom i drugim emitivnim tržištima. Cilj svih tih aktivnosti je pozicionirati Hrvatsku kao sigurnu, raznoliku, kvalitetnu, dobro pripremljenu i najbližu turističku destinaciju”, ocijenio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.