Foto: Karmen POZNIĆ BOŽIĆ
Nova božićna kolekcija donosi neodoljive i chic komade
povezane vijesti
Naš poznati modni brend Boudoir koji čine dizajnerice, sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, ekskluzivno predstavlja novu božićnu kolekciju koju prati i atraktivna modna kampanja. O inspiraciji za nove kreacije, ali i vrlo izazovnoj godini i željama za 2021., više nam je otkrila Martina Čičko Karapetrić.
Što donosi vaša božićna kolekcija?
– Naša nova božićna kolekcija donosi neodoljive i chic komade koje ćete zaista željeti nositi kroz cijeli prosinac, a ne samo na dane blagdana. Elegantne bluze i haljine, easy chic majice i tunike, modeli koji će vas s puno šarma uvesti u svečani posljednji mjesec u godini.
MEKANO I LUKSUZNO
Kakve ste modele ponudili? Koje ste materijale za njih koristili?
– Tunike, haljine i sweatshirte od predivnog mekanog crvenog pliša, haljine s printom na udobnoj i toploj pletenini, luksuzne komade koji će biti savršeni za nadolazeće blagdane.
Što vam je bilo nadahnuće za nove kreacije?
– Primijetile smo da su ljudi ove godine zaista željni Božića, počeli su puno ranije ukrašavati svoje domove, kititi borove i generalno, zaista rano su krenuli upiti kada će božićna kolekcija. Ove sezone nam je nadahnuće svakako misao »nek’ ide život« i »život se živi dok si živ«. Možda ovog Božića nećemo biti u mogućnosti posjetiti advente, družiti se ili slaviti na uobičajen način, ali zato sad imamo još veći razlog da slavlje koje će biti u toplini vlastitog doma bude posebno svečano, čarobno, natrpano, kičasto. Evo, to nam svima treba za Božić 2020. godine.
UVIJEK DIŽEMO LJESTVICU
Tko je sve bio u ekipi koja je zaslužna za snimanje kampanje?
– Fotografije je snimila Karmen Poznić, za make up je zaslužna Tena Bašić, za kosu Katica Topčić, model je Anamarija Crnoja, a set dizajn i ideja je Boudoirova.
Što želite poručiti kampanjom?
– Rihtajte se jer život brzo prođe.
Znamo da vam je uvijek želja da svaka nova kolekcija bude bolja i uspješnija od prethodne. Tako je bilo i sada?
– Naravno! Ako ćemo se ikad i s nekim natjecati, to će biti same sa sobom. Uvijek dižemo ljestvicu više i mislim da se to u našem radu i prezentaciji vidi.
REINTERPRETACIJA MODELA
Neke vaše kreacije izdvajaju se među ostalima. Koji su modeli najtraženiji, koji komadi su popularni bez obzira na sezonu?
– Imamo nekoliko modela koji su toliko traženi da ih reintepretiramo svake sezone u drugom materijalu ili s nekim pomakom.
Ljetos smo pisali o vašoj kolekciji Prkosne haljine. Kako je prošla?
– Kolekcija je bila jako uspješna, reakcije su bile izvrsne, proširili smo svoju publiku i krug kupaca.
Iza nas je jedna od najizazovnijih godina ikad. Kako je pandemija bolesti COVID-19 utjecala na vaše poslovanje?
– Mi smo na vrijeme krenuli s web-shopom, on sad funkcionira već 5 godina i imamo već veliki fond kupaca koji su imali pozitivno iskustvo online kupnje na našem webu. To nam je jako pomoglo u ovoj situaciji, tako da se prodaja jednostavno prebacila online.
ZAVRŠETAK KORONAKRIZE
Što vam je dobro, a što loše donijela ova 2020. godina?
– Optimistične smo, bez obzira što će biti, snalažljive smo, ovo nije prva kriza iz koje ćemo izaći i nastaviti s uspješnim poslovanjem, samo se treba prilagoditi situaciji i smanjiti apetite.
Što biste poželjeli sebi, a što našim čitateljima u novoj godini?
– Završetak koronakrize!
S obzirom na to da modnih revija u skoroj budućnosti neće biti, razmišljate li o organiziranju online revija, ili nekom drugom načinu predstavljanja novih kreacija?
– Ne, jer ni inače ne prezentiramo kolekcije na taj način, držimo se snimanja kampanja i prezentacije putem naših društvenih mreža i weba.