Foto REUTERS
Nakon godina opadanja broja noćnih vlakova zbog rasta popularnosti niskotarifnih zračnih linija, trend se pomalo mijenja jer su putnici sve zabrinutiji klimatskim promjenama
Pokretanje nove vozne linije dolazi u vrijeme kada sve više europskih zemalja razmatra širenje svoje željezničke ponude zbog putnika zabrinutih posljedicama letenja na klimu.
Operater novog vlaka, Austrijske savezne željeznice (OBB), objavio je da će linija Nightjet prometovati nedjeljom i srijedom s polascima u 20.38 sati iz Beča i u 20.44 iz Innsbrucka. Povratna vožnja je dan kasnije.
Put od Beča do belgijske prijestolnice uključuje zaustavljanja u Nuernbergu, Frankfurtu i Koelnu.
Vlaku s klasičnim vagonima za sjedenje i spavaćim kolima za put treba 14 sati.
Nakon godina opadanja broja noćnih vlakova zbog rasta popularnosti niskotarifnih zračnih linija, trend se pomalo mijenja jer su putnici sve zabrinutiji klimatskim promjenama.
“Kao studentica putovala sam svuda noćnim vlakom.. To je ugodno i jako nostalgično”.
Prije tri godine OBB je kupio nekoliko noćnih vlakova njemačke državne željeznice Deutsche Bahna, za što Matthae priznaje da je u ono vrijeme bilo riskantno.
Ali se isplatilo, dodaje nova austrijska ministrica zaštite okoliša Leonore Gewessler iz Stranke zelenih. To je u skladu s ambicijom austrijske vlade da zemlja do 2040. postane ugljično neutralna.
“Nema grada u Europskoj uniji iz kojeg polazi tako mnogo noćnih vlakova kao iz Beča. A ta se mreža može i proširiti”, kaže Gewessler.