Foto: Youtube
povezane vijesti
- Održana pretpremijera serije “Dina: Proročanstvo”: priča prati sestre Harkonnen koje osnivaju legendarnu sektu Bene Gesserit
- Mladi hrvatski inovator pokreće projekt s Warner Brosom: “Pripremite se za nešto doista sjajno”
- Predlažemo dobre filmove i serije za sve koji žele ostati kod kuće i izbjeći vrućine
Američki AT&T objavio je jučer da su na kraju rujna HBO i HBO Max (premium streaming servis predstavljen ove godine u travnju), zajedno dosegli 38 milijuna pretplatnika što je nadmašilo očekivanja kompanije i cilj da na kraju godine dođu do 36 milijuna korisnika. Kako javlja Variety, HBO je u trećem kvartalu ostvario prihod od 1,6 milijardi dolara, što je ipak 2,1 posto manje nego u prošloj godini u isto vrijeme, a uzrok leži u smanjenoj prodaji sadržaja i licenci, što je djelomično kompenzirano rastom prihoda na međunarodnom tržištu.
AT&T kao najveća telekomunikacijska kompanija u SAD kupila je prije dvije godine Time Warner (preimenovala ga u WarnerMedia), pa je s njim dobila i HBO. Prema analitičarima na taj su se skupi potez od 85 milijardi dolara odlučili kako bi razvili novi streaming servis, a djelomično i zato da nuđenjem inačica HBO-a u paketu s mobilnom telefonijom spriječe pretplatnike da prelaze kod drugih operatera. HBO je zasad ostao premium kablovski servis dok je novi proizvod HBO Max streaming servis. Pretplata košta isto, samo što ovaj potonji nudi više sadržaja.
Zajedno, naslijeđeni HBO i HBO Max dosegli su 57 milijuna pretplatnika širom svijeta. Dobra tri kvartala što se tiče prihoda od HBO-a nije pratila Warner Bros. divizija čiji je core biznis proizvodnja filmova pa pad od 28 posto prihoda nije ništa čudno s obzirom da je filmska industrija teško pogođena korona krizom. U AT&T-u procjenjuju da im je kroz poslovanje WarnerMedia grupe pandemija odnijela 1,6 milijardu dolara prihoda.
Kad se gledaju ukupni prihodi At&T-a u trećem kvartalu, oni iznose 42,3 milijarde dolara. U isto vrijeme 2019. godine ostvareni su prihodi od 44,6 milijardi dolara.