Snimio Sergej DRECHSLER / NL arhiva
Dm-drogerie markt dobitnik je Zlatne košarice kao društveno odgovorna kompanija, Marker kao tehnološki dobavljač godine, a najbolji proizvod Lino Lada sladoled osmislili su stručnjaci Podravke i Leda
povezane vijesti
Zlatnu košaricu za najboljeg trgovca u 2019. godini, osvojio je trgovački lanac Konzum, Mesna industrija Vajda je proizvođač godine, dok je najbolji mali trgovac riječka trgovina Špajza, izvijestili su u četvrtak s portala Ja Trgovac.
Zlatna košarica, godišnja nagrada za najbolja ostvarenja u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje, dodijeljena je u organizaciji magazina i portala Ja Trgovac.
Tvrtka dm-drogerie markt dobitnik je Zlatne košarice kao društveno odgovorna kompanija 2019. godine, Marker kao tehnološki dobavljač godine, a najbolji proizvod godine Lino Lada sladoled osmislili su stručnjaci Podravke i Leda.
“Prijave za ovogodišnje izdanje nagrade Zlatna košarica odvijale su se u teškim okolnostima koje su karakterizirale prvu polovicu ove godine”, kazao je glavni urednik magazina i portala Ja Trgovac Goran Pavlović.
Sve to, kako je naveo, imalo je utjecaja i na broj prijava kojih je ove godine bilo ukupno 33, što je nešto manje nego u proteklim godinama.
“S obzirom na značaj koji sektori proizvodnje i maloprodaje imaju, kako u okviru hrvatskog gospodarstva, tako i u svakodnevnom životu građana, smatramo da je od iznimne važnosti istaknuti i naglasiti pozitivne primjere poslovanja u ovom segmentu društva i ekonomije”, istaknuo je Pavlović napominjući da je Zlatna košarica ove godine organizirana u virtualnoj formi.
Sve kategorije nagrada odnosile su se na poslovna ostvarenja u 2019. pri čemu su osobito vrednovani doprinosi razvoju tržišta u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unaprjeđenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače.
Pobjednike je odabrao stručni žiri sastavljen od članova iz agencija za istraživanje tržišta, zatim tvrtki Deloitte i Oikon, Ekonomskog instituta Zagreb, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina Ja Trgovac, navodi se u priopćenju.