Spotovi

Halo EU: TV promidžba donijela do 800 poziva dnevno info telefonu

Tihomir Ponoš

Na jesen tako više ne treba očekivati spot o tome hoće li se smjeti peći rakija kad Hrvatska uđe u Europsku uniju, jer je, čini se, to pitanje skinuto s dnevnog reda, pojašnjava Zvonimir Frka Petešić



ZAGREB Zadnja dva mjeseca, otkako na televizijskim i radijskim postajama traje kampanja informiranja o Europskoj uniji, broj poziva na info-telefon Halo EU, gotovo je udeseterostručen. Prije početka kampanje broj poziva bio je od 80 do 120 dnevno, a sada dosiže 800.


Iz sadržaja pitanja u Ministarstvu vanjskih poslova i europskih integracija zaključuju da je zahvaljujući i spotovima dio u javnosti spornih i nedovoljno jasnih pitanja razriješen.


Tako na jesen, u sljedećoj fazi informativne kampanje neće više biti emitirano svih 50 spotova već samo oni koji obrađuju teme za koje građani još postavljaju upite i nisu im dovoljno jasne.




Na jesen tako više ne treba očekivati spot o tome hoće li se smjeti peći rakija kad Hrvatska uđe u Europsku uniju, jer je, čini se, to pitanje skinuto s dnevnog reda, pojašnjava Zvonimir Frka Petešić, koordinator informativne kampanje za referendum o članstvu u EU. 


 Spotovi neće biti emitirani u kolovozu, a kampanja se nastavlja u rujnu.


No, na jesen se kampanja neće voditi samo spotovima. Osim tradicionalnih sredstava poput letaka i brošura, bit će pokrenuta zasebna internetska stranica na kojoj će biti kratke informacije o samoj Uniji te odjeljak Republika Hrvatska i Europska unija.