Gradonačelnik Josip Turina svu je krivnju za ukidanje autobusne linije prevalio na Autotrolej koji je, kaže, namjerno ukinuo baš ove linije kako bi izazvao revolt javnosti i tako prisilio Grad Kraljevicu da ne smanji potporu tom komunalnom poduzeću
Jesam li ja sljedeća Antonija Bilić? – pitanje je s transparenta što su ga nosile radnice iz Kraljevice na prosvjedu održanom zbog ukidanja prvog jutarnjeg polaska autobusa Autotroleja na liniji 29, čime su ostale bez jedinog mogućeg prijevoza na posao.
Otkad su ostale bez prijevoza, svakog su jutra prisiljene stopirati na Jadranskoj magistrali pa ne samo da strahuju za radna mjesta, nego, kažu, i za živu glavu.
Radnice su se okupile u pet sati ujutro, kada su se inače ukrcavale u autobus i kretale na posao, a podršku im je, u cik zore, došlo pružiti i nekoliko desetaka njihovih sugrađana. Prosvjedom su, kažu, htjele ukazati na bezizlaznu situaciju u kojoj su se našle, jer bez autobusa koji iz Ožlaka kreće u 4 sata i 45 minuta one ne mogu stići na posao, a jedina im je alternativa stati na cestu i dići palac, nadajući se da će im netko stati, pri čemu svakim ulaskom u nepoznato vozilo stavljaju glavu u torbu. Svjesne su, ističu, da u gradskom proračunu nedostaje sredstava, ali od gradonačelnika Josipa Turine traže da još jednom razmotri odluku o ukidanju prvog jutarnjeg polaska jer one drugog načina da stignu na posao nemaju.
Vraćanje polaska autobusa na liniji 29 prema Rijeci u 4.45 i povratka u 21 sat, peticijom je, u znak podrške radnicima i učenicima, od gradonačelnika Josipa Turine zatražilo čak 865 punoljetnih Kraljevičana. Nikakav odgovor ni očitovanje, prema riječima Đanija Tomičića, nezavisnog vijećnika Gradskog vijeća, dosad nisu dobili.
Prozvani Turina za sve optužuje Autotrolej jer je, kako tvrdi, upravo iz tog komunalnog društva stigao prijedlog koje polaske ukinuti.
– Zatražio sam sugestiju stručnjaka iz Autotroleja. Oni su predložili ova dva. Mislim da su namjerno odabrali baš te polaske, računajući da će to izazvati revolt javnosti pod kojim ću ja morati popustiti i vratiti vozni red na staro, a to znači i zadržati potporu Autotroleju od milijun kuna. Ovo nije prvi put da se to događa, nego već peti ili šesti, sve u režiji Autotrolejevih stručnjaka. Poslat ću dopis direktoru Željku Smojveru u kojemu ću sve to navesti i tražiti od njega da vozni red složi kako god zna, ali u okviru 900 tisuća kuna, koliko Grad Kraljevica može izdvojiti za javni prijevoz. Morali smo smanjiti gotovo sve troškove u proračunu, pa tako i prijevoz. U prvih šest mjeseci ove godine imamo manjak prihoda od 600 tisuća kuna, brodogradilište već pet mjeseci ne plaća komunalnu naknadu, Dina ne plaća davanja zaposlenih s našeg područja. Nemam ništa protiv toga da Autotrolej predloži ukidanje nekih drugih polazaka, a vrati ova dva, ali Grad ne može platiti ni lipe više od 900 tisuća kuna, kazao je uzrujani Turina.