Osim nedovršenog rotora na Kuku, postoji i drugi kružni tok koji se nikako ne uspijeva dovršiti, a riječ je o rotoru kraj novootvorenog Centra primarne zdravstvene zaštite u Matuljima izgradnja kojega je probila sve rokove iz investicijskog plana
MATULJI Test za živce vozača predstavlja aktualna matuljska prometna situacija, jer zbog brojnih zatvorenih prometnica teško je stići na odredište unaprijed planiranom rutom.
Dobra je vijest, doduše, da je matuljski načelnik Mario Ćiković uspio dogovoriti otvorenje Matuljske ceste u smjeru od opatijske Tošine prema Matuljima za vrijeme ljetne pauze na radovima POS-ovih stanova zbog kojih je ta cesta dugo vremena bila zatvorena za sav promet, a što je uzrokovalo značajne poremećaje u normalnom odvijanju prometa.
No, dok se na jednoj strani »otvara«, na drugoj se »zatvara«, a situacije na ostalim cestama koje vode prema prometnom matuljskom središtu bitno su kompliciranije.
Građani gube strpljenje
No, dok mještani razumijevanja za kopanje povezano sa širenjem sanitarne kanalizacije uglavnom imaju jer – »mora se sad potrpet da nan kašnje bude boje« – sve ga je manje za radove na izgradnji rotora kraj novog Centra primarne zdravstvene zaštite i klinike dr. Nemeca.
Investicija koju predvode Hrvatske ceste nekoliko je puta »probila rokove« – dovršetak se planirao 1. travnja, zatim u svibnju, lipnju i početkom srpnja – pa strpljenje gubi i matuljska vlast.
Pogrešan projekt
Treći veliki matuljski prometni problem, koji u ovom slučaju dijele s Opatijom, predstavljaju radovi na rotoru na Kuku, čiji su investitor također Hrvatske ceste.
Osim što se zbog pogrešno napravljenog projekta čitava investicija znatno odužila, probleme stvara i nova prometna regulacija na Pavlovcu, skretanju s Preluka za Panoramu te raskrižju na dnu Tošine, koja je već prouzročila barem tri ozbiljne nesreće.
– Na nedavnoj koordinaciji (grado)načelnika liburnijskog područja odlučeno je da ćemo se s Hrvatskim cestama dogovoriti da nam predstave stanje na gradilištima te planove za iduću godinu kako bismo uskladili radove na različitim lokacijama, da se ne odvijaju baš u isto vrijeme, zaključio je Ćiković.