Gradonačelnik Vojko Obersnel najavio je raspisivanje natječaja za plažu Ploče ispod bazenskog kompleksa kojim bi se trebalo omogućiti uvođenje koncesionara do početka ljeta ove godine.
– Model koncesioniranja izabrali su sami građani e-konzultacijama, a najbitnije je to da se ulaz na plažu Ploče neće naplaćivati. Obveza koncesionara bit će osiguravanje čitavog niza različitih aktivnosti i rekvizita. Građani koji će ih koristiti će morati izdvojiti novac za to, a oni koji to ne žele, besplatno će koristiti plažu. Nadam se da ćemo do ljeta ove godine odraditi sve potrebne radnje. Već sada postoje zainteresirani investitori, ali koliko su njihove namjere ozbiljne, pokazat će natječaj, izjavio je Obersnel.
Riječki gradonačelnik na redovitoj mjesečnoj konferenciji za novinare najavio je da bi se do kraja veljače 2013. godine trebala za promet otvoriti treća i završna dionica ceste od Rujevice do Marinića, odnosno do granica Grada Rijeke s Općinom Viškovom. Riječ je o prometnici čija je gradnja počela zbog povezivanja sa Centralnom zonom za gospodarenje otpadom u Marišćini, a u prvoj varijanti su od granica Grada Rijeke građenje trebali preuzeti Općina Viškovo i Primorsko-goranska županija. No, ta dva investitora nisu ni kramp zabila. Investicija je doživjela reviziju nakon što je SDP s koalicijskim partnerima osvojio državnu vlast na parlamentarnim izborima pa su promijenjeni kadrovi u državnim tvrtkama zaduženim za cestogradnju. Tako su Hrvatske ceste postale investitor gradnje ceste od granica Općine Viškovo do Marišćine. Budući da je završetak prve faze izgradnje Marišćine predviđen sredinom 2014. godine, novinari su pitali Obersnela hoće li se rokovi ispoštovati.
Grad Rijeka i HNK Rijeka zajedničkim će snagama urediti nogometno igralište na Podmurvicama. Grad je osigurao sredstva za građevinske i zemljane radove, a HNK Rijeka će nabaviti umjetnu travu. Nakon što se igralište uredi na njemu ću se moći održavati nacionalna i međunarodna natjecanja zbog toga što umjetna trava ima sve potrebne certifikate koje zahtijevaju FIFA-ini standardi.
– Izgradnju nastavka ceste preuzele su Hrvatske ceste. Imam uvjeravanja da će prometnica biti završena jer bez njezinog završetka ne bi mogli ishodovati uporabnu dozvolu za Centralnu zonu za gospodarenje otpadom, optimist je Obersnel. No, Grad Rijeka je zatražio od Hrvatskih cesta povrat uloženih sredstava u tri riječke dionice pa je novinare zanimalo što je s tim zahtjevom i o kolikim je sredstvima riječ.
– Vjerujem da ćemo ta sredstva dobiti nazad jer državna cesta ne može biti polovična, već jedna funkcionalna cjelina. Od našega zahtjeva ne odustajemo. Nakon kompletne analize i odbijanja naših ulaganja u komunalnu infrastrukturu koje ne možemo staviti na teret HC-a, riječ je o oko 40 milijuna kuna, naveo je Obersnel.
Riječki gradonačelnik osvrnuo se na realizaciju projekta znanstveno-tehnologijskog parka na Kantridi, sjeverno od samačkog hotela 3. maja, u suradnji s Riječkim sveučilištem.
– Taj bi projekt trebao potaknuti transfer tehnologija prema gospodarstvu i obratno. Izgradilo bi se 60.000 metara kvadratnih korisne površine, ureda, laboratorija i proizvodnih pogona, a otvorilo bi se i nekoliko tisuća radnih mjesta. Dio rezultata rada mogao bi se upotrijebiti u brodograđevnoj industriji. To je model koji su koristili mnogi europski gradovi koji su se suočili s tranzicijskim problemima i nestajanjem klasične industrije. Svi su se okrenuli proizvodnim aktivnostima baziranim na novim tehnologijama.