Od 1. travnja do 13. srpnja Google je mjerio koja agencija je najuspješnija te smo po tom kriteriju bili najbolji u Hrvatskoj. Za nagradu smo išli u Mountain View u Kaliforniju gdje je središte Googlea i tamo smo boravili u društvu 120 globalnih Googleovih partnera – kažu Sandro Lazarić i Dario Ivče, osnivači Arbone
RAB U vrijeme kada premijer Zoran Milanović putuje u Ameriku uvjeravati najveće informatičke tvrtke na svijetu da i Hrvati nešto znaju o tome, zanimljivo je čuti da u Googleu već nešto znaju o hrvatskim IT sposobnostima. Na primjer, o jednoj tvrtki iz Lopara.
Zahvalnicu Općine Lopar za 2014. godinu na nedavno održanoj svečanoj sjednici Vijeća dobila je digitalna marketinška agencija Arbona, u svom poslu jedna od najboljih u Hrvatskoj, ako ne i šire. I to nije rapski lokalpatriotizam, nego činjenica koju su potvrdili iz jedne od najmoćnijih tvrtki današnjice.
– Od 1. travnja do 13. srpnja Google je mjerio koja je agencija najuspješnija te smo po tom kriteriju bili najbolji u Hrvatskoj. Za nagradu smo išli u Mountain View u Kaliforniju gdje je središte Googlea i tamo smo boravili u društvu 120 globalnih Googleovih partnera, tvrtki poput naše. Imali smo edukacije, iskoristili vrijeme i za networking. Pokazalo se da smo jedan od lidera ne samo na hrvatskom tržištu, nego i u regiji, ističe Sandro Lazarić. On i Dario Ivče, obojica Loparani, osnovali su Arbonu 2010. godine. Od tada bilježe strelovit uspon, koji ih je doveo do planiranog prihoda od četiri milijuna kuna za 2014. godinu.
Da bi ušli u vidokrug Googlea, Loparani su prvo morali postati njihovi partneri.
Zaposleno devet ljudi
U Arboni trenutačno radi devetero ljudi, što je broj koji će, po svemu sudeći, i dalje rasti.
– Četvero nas je u Loparu, četvero ljudi radi u Varaždinu i jedan u Rijeci. Tvrtku smo osnovali Dario i ja 2010. godine, prije čega smo radili kao obrtnici od 2007. Osim nas dvojice, u Loparu rade Marijana Dapčić i Sandro Fabo. Naš posao je online oglašavanje, odnosno Google AdWords, SEO (optimizacija za tražilice), facebook oglašavanje i mjerenje uspješnosti online oglašavanja putem Google Analyticsa. Sto posto našeg poslovanja je vezano za internet, ističe Lazarić.
Kada se radi »preko interneta«, onda je lakše djelovati i iz malog mjesta koje je poznato prije svega po turizmu. Međutim, zbog nedostatka kadrova, Lopar je Arboni već postao premalen.
Konkurentni cijenom i kvalitetom
– Iz Lopara nije bilo lako krenuti, prvo smo se bavili web dizajnom po Rabu, potom smo se proširili na Kvarner, pa na cijelu Hrvatsku gdje smo postali lider na području online marketinga. Kako se većina klijenata nalazi u Zagrebu, primorani smo često putovali, ali ugodno je na sastancima s velikim klijentima čuti da konkurira nekoliko tvrtki iz Zagreba i »ona iz Lopara.«
A uskoro ova rečenica možda bude glasila ovako: sastale su se četiri tvrtke iz Londona i »ona iz Lopara«…
– Za početak pripremamo širenje u regiji, ali uskoro i jači nastup na međunarodnom tržištu. Za izlazak izvan zemlje smo konkurentni cijenom i kvalitetom jer smo značajno povoljniji. Imamo neke klijente izvan Hrvatske, ali još uvijek smo više orijentirani prema domaćim klijentima. Cilj nam je, dakle, izaći van, ali kvalitetno, pa nećemo žuriti pod svaku cijenu – zaključio je Lazarić.