Foto D. ŠKOMRLJ
Tradicionalno novinarstvo je izgubilo primat u prijenosu informacija, ali možete li dugoročno zamisliti da vam osnova informiranja bude gomila neprovjerenih informacija s društvenih mreža, kaže Flimel
RIJEKA Richard Flimel, predsjednik Odbora direktora JOJ Media Housea u razgovoru za naš list objašnjava zašto se ta tvrtka odlučila na kupnju Novog lista i koji su planovi za budućnost naše kuće.
– Kao grupacija smo stalno u potrazi za novim poslovnim prilikama, a na tržištima u Slovačkoj i Češkoj se više nismo imali gdje širiti. Hrvatska se nametala kao logičan izbor i kad se pružila mogućnost za kupnju Novog lista, zaključili smo da se radi o dobroj poslovnoj prilici, pa smo se odlučili na ovaj potez kojim smo kupili osim Novog lista i Glas Istre i Zadarski list, radi stvaranja jake medijske platforme.
Već dugo razmišljamo o ulasku u posao s tiskanim medijima i mislim da ih možemo učiniti profitabilnima i utjecajnima na nacionalnoj razini.
Ima i primjera kada novi proizvodi u printu uspijevaju. Tradicionalno novinarstvo je izgubilo primat u prijenosu informacija, ali možete li dugoročno zamisliti da vam osnova informiranja bude gomila neprovjerenih informacija s društvenih mreža? Upravo u tome vidim snagu i prednost tiskanih medija, odnosno tradicionalnog novinarstva, ljudima će točna, provjerena informacija s jasnim izvorom uvijek trebati.
Predsjednik Uprave »Novog lista« Neven Klarin obavijestio je u srijedu predstavnike radnika i redakcije tog lista o promjeni njegove vlasničke strukture. Rekao je da je prodaja većinskoga vlasničkog udjela od 80,3 posto dionica tvrtki JOJ Media »gotova stvar, ali ugovori su još u fazi potpisivanja”.
Klarin je najavio kako se broj zaposlenika namjerava smanjiti kroz idućih pet godina za sedamdesetak, prirodnim odljevom, i poticajima za punu ili prijevremenu mirovinu, ali i gašenjem pojedinih pratećih službi koje bi bile dane u outsourcing.
Više u tiskanom izdanju Novog lista u petak…