Foto: Mladen Trinajstić
Interaktivnim digitalnim alatom obrađeno je i predstavljeno razdoblje antike, tematika otočnih povijesnih središta, odnosno njegovih kaštela, središta glagoljske baštine te sjedišta knezova Frankopana
KRK Projekt »Kulturno nasljeđe otoka Krka«, koji je Turistička zajednica otoka Krka osmislila u suradnji s Centrom za industrijsku baštinu Sveučilišta u Rijeci, dobitnik je nacionalne godišnje nagrade »Simply the Best« u kategoriji Inovativnih projekata u turizmu. Prestižna nagrada koju dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i turistički časopis »Way to Croatia« na Krk dolazi »na račun« projekta digitalne multimedijalne karte kulturne baštine otoka koja je javnosti predstavljena početkom ove turističke sezone.
Nagrada »Simply the best« će autorima ove digitalne karte biti uručena na 19. međunarodnoj poslovno-turističkoj burzi PUT koja će se održati u Splitu od 15. od 17. studenog. Ista je nagrada na Krk došla već u nekoliko navrata pa su tako za inovativnost u turizmu tim priznanjem preklani najprije nagrađeni članovi obitelji Dorčić iz Baške, vlasnici haritage hotela »Forza«, a godinu potom i organizatori »Baška International Guitar Festivala«u kategoriji tematskih festivala i događanja u višednevnom trajanju.
Spomenutim interaktivnim, digitalnim alatom obrađeno je i posjetiteljima otoka Krka predstavljeno razdoblje antike, tematika otočnih povijesnih središta, odnosno njegovih kaštela, središta glagoljske baštine te sjedišta knezova Frankopana. Pretraživanje obuhvaća 50-ak kataloških jedinica u kategorijama kao što su arheološki ostaci, crkve, samostani, utvrde te opisi mjesta (u kojima se lokaliteti nalaze).
Osvojenom nagradom i više no zadovoljna direktorica TZ otoka Krka, mr. Majda Šale, napomenula je da je izradom digitalne karte objedinjena te na suvremeni način predstavljena vrijedna kulturno-povijesna baština otoka Krka. – Projekt Kulturno nasljeđe otoka Krka koji nedvojbeno oplemenjuje kulturni identitet Krka, dio je naših aktivnosti koje provodimo slijedeći smjernice nedavno donesene Strategije razvoja turizma otoka Krka do 2020., a u kojoj je jednim od strateških razvojnih usmjerenja, uz brend koncept koji generira željeni imidž otoka Krka, označeno i nastojanje bolje i suvremenije prezentacije naše vrijedne i zanimljive povijesne te tradicijske baštine, kaže Šale.
Aplikacija namijenjena svima koji žele detaljnije upoznati otok Krk i njegove kulturno-povijesne lokacije i atrakcije, dostupna je posredstvom internetskih stranica TZ otoka Krka, ali i stranica svih lokalnih TZ-a, a već se neko vrijeme radi i na kreiranju njene inačice koju će posjetitelji otoka moći na terenu koristiti pomoću svojih pametnih telefona. Višejezična digitalna karta kontinuirano se dorađuje i sadržajno obogaćuje, a sličnim se modelom u skorijoj budućnosti planiramo poslužiti i u nastojanju prezentiranja svih ostalih aduta naše turističke ponude, pa tako i na planu predstavljanja prirodnih atrakcija, kao i outdoor ponude, također uz pomoć stručnjaka iz Centra za industrijsku baštinu Sveučilišta u Rijeci, zaključila je naša sugovornica.