Snažan rast

Prihodi Netflixa skočili 30 posto, cijena dionice na rekordnoj razini

Hina

Reuters

Reuters

Od 2013. godine kompanija je počela proizvoditi vlastite, originalne emisije, među kojima je jedna od najpoznatijih dramska serija »Kuća od karata«. Netflix je poručio da će i idućih godina povećavati investicije u stvaranje originalnog sadržaja



Prihodi Netflixa u trećem tromjesečju dosegnuli su 2,99 milijardi dolara, 30 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a kako je snažno porastao i broj pretplatnika na njezinu uslugu internetske televizije, cijena dionice Netflixa dosegnula je rekordne razine.


Prema u ponedjeljak objavljenom poslovnom izvješću te kompanije, koja nudi televizijski i filmski program na internetu, čista dobit dosegnula je u proteklom tromjesečju 130 milijuna dolara, dok je godinu dana prije iznosila 52 milijuna.


Broj pretplatnika na usluge Netflixa porastao je u proteklom kvartalu za 5,3 milijuna, dok poslovodstvo tvrtke u tekućem tromjesečju očekuje novih 6,3 milijuna pretplatnika, pa bi ih ukupno u svijetu uskoro imala oko 115,6 milijuna.




Zahvaljujući boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima, u ponedjeljak je na Wall Streeta cijena dionice Netflixa porasla više od 3 posto i dosegnula rekordnih 205 dolara.


Premda raste konkurencija Netflixu od strane Prime Videa, usluge internetske televizije tehnološkog diva Amazon.coma, ali i nekih drugih kompanija koje najavljuju online ponudu, kao što je medijski div Walt Disney, izvršni direktor Netflixa Reed Hastings poručio je u izvješću kako je tvrtka u prednosti i kako je stvaranje originalnog sadržaja ključno za njezinu konkurentnost u odnosu na rivale.


Dodao je da su mogućnosti za rast tvrtke goleme, s obzirom na širenje interneta u svijetu, pa je više od polovice pretplatnika Netflixa sada izvan SAD-a.Na širenje usluge internetske televizije u svijetu ukazuje i podatak da je od 5,3 milijuna novih pretplatnika u proteklom tromjesečju Netflix u SAD-u zabilježio njih 850 tisuća, a u inozemstvu 4,45 milijuna.

Hastings je poručio i to da će tvrtka nastaviti proizvoditi filmove i serije u vlastitoj produkciji, pa će tvrtka u idućoj godini povećati budžet za te sadržaje na 7 do 8 milijardi dolara.


Kada je osnovan 1997. godine Netflix je nudio mogućnost primanja DVD-a po fiksnoj cijeni, potom je proširio ponudu na internet omogućujući pretplatnicima gledanje filmova i drugih emisija na zahtjev.


Od 2013. godine kompanija je počela proizvoditi vlastite, originalne emisije, među kojima je jedna od najpoznatijih dramska serija »Kuća od karata«. Netflix je poručio da će i idućih godina povećavati investicije u stvaranje originalnog sadržaja, a smanjivati licencirane sadržaje.