Detalji nesreće na pruzi

NIJE ČUO UPOZORENJE Šefa kolodvora Škrljevo udario vlak dok je pričao na – mobitel

Šarlota Brnčić

Očevid na mjestu nesreće potrajao je gotovo četiri sata /  Snimio Sergej DRECHSLER

Očevid na mjestu nesreće potrajao je gotovo četiri sata / Snimio Sergej DRECHSLER

Nikola Franjković je u trenutku nailaska putničkog vlaka na liniji Ogulin – Rijeka razgovarao na mobitel i nije čuo signale upozorenja. U vrlo ozbiljnom stanju prebačen je u KBC na Sušaku gdje je podvrgnut hitnom operativnom zahvatu



Radnik HŽ Infrastrukture, 52-godišnji Nikola Franjković, zaposlen na radnome mjestu šefa kolodvora Škrljevo, teško je stradao u jučerašnjoj željezničkoj nesreći što se u 6.25 sati dogodila na pruzi Meja – Škrljevo u blizini kolodvora Škrljevo.


Šef kolodvora nastradao je pod okolnostima koje se još razjašnjavaju, i to na udaljenosti kilometar i pol prije ulaska u željezničku postaju Škrljevo. U vrlo ozbiljnom stanju prebačen je u KBC na Sušaku gdje je podvrgnut hitnom operativnom zahvatu nakon kojeg je smješten u Jedinicu intenzivnog liječenja.


Kako nam je jučer poslijepodne priopćeno iz Policijske uprave primorsko-goranske, iako je očevid završen, policija i inspektorat rada nastavljaju s krim istraživanjem i rasvjetljavanjem točnih okolnosti pod kojima se zbilo stradavanje. Dosadašnja saznanja ukazuju na to da je u trenutku nailaska putničkog vlaka koji je prometovao na relaciji Ogulin – Rijeka, šef kolodvora Franjković razgovarao na mobitel i da nije čuo signale upozorenja. Razlog zbog kojega nije čuo upozorenja za sada ostaju nepoznanica, a kako neslužbeno saznajemo, izgleda da je, kada ga je udario vlak, sjedio pored pruge i telefonirao.




To se dogodilo izvan radnog vremena, odnosno na pruzi se nalazio prije početka radnog vremena.


Prema našim neslužbenim informacijama, prije nekoliko dana bila je prijavljena deformacija kolosijeka uslijed ovih velikih vrućina te je moguće da je to motiv zbog kojeg se šef kolodvora uputio na taj dio pruge kako bi osobno provjerio da li postoji opasnost za željeznički promet. Druge informacije ukazuju na to da prekjučer nešto nije bilo u redu upravo na tom dijelu pruge, a što ga je izgleda nagnalo da se sam ode uvjeriti kakvo je stanje na terenu.


Očevid na mjestu nesreće potrajao je satima, a pruga je za promet otvorena u 10.19 sati. Istražitelji su sve pomno pregledali, no sve kockice mozaika vjerojatno će se posložiti tek kada zdravstveno stanje teško unesrećenog bude takvo da se s njim može obaviti razgovor. Tada će biti jasnije zašto nije reagirao na signale upozorenja da prugom nailazi vlak.