
U Pragu predstavljene novosti hrvatske turističke ponude
povezane vijesti
- Zakon o strancima donio i nove probleme sa zapošljavanjem. Kratki spoj pogađa one poslodavce koji rade – sezonski
- Jadranska Hrvatska je europska regija s najviše noćenja u privatnom smještaju u špici sezone . Iza nje dolazi Andaluzija
- Iza nas je turistički odličan uskrsni vikend u PGŽ. U dvije destinacije najviše domaćih gostiju
Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines u Pragu su održali zajedničko predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude, odnosno letove hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika.
Predstavnicima više od 50 čeških turističkih agencija, turoperatora obratili su se Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, Mato Radić, rukovoditelj prodajnog tržišta Croatia Airlinesa za središnju Europu te Miodrag Mlačić, direktor Predstavništva HTZ-a za Češku i Slovačku.
Direktor Staničić predstavio je novosti i trendove hrvatskog turizma, a pritom je posebno naglasio važnost tržišta Češke za njegove ukupne rezultate.
„Hrvatska se tradicionalno nalazi među najpopularnijim inozemnim destinacijama čeških ljubitelja putovanja. Češka se nalazi među top 5 tržišta s kojih hrvatski turizam ostvaruje najveći broj turističkih dolazaka i noćenja.
Tako je bilo i lani kada su Česi u našoj zemlji ostvarili više od 5 milijuna noćenja te u ovoj godini želimo zadržati tu razinu prometa.
Međutim, to neće biti lako, globalni sektor putovanja se suočava s brojnim izazovima, a kako ništa ne želimo prepustiti slučaju cilj nam je hrvatsku turističku ponudu i novosti dodatno približiti našim partnerima, ali i svim potencijalnim gostima koji će, siguran sam, u velikom broju birati hrvatske destinacije“, poručio je direktor Staničić.
Iz Croatia Airlinesa ovom su prilikom posebno istaknuli i predstavili novu sezonsku liniju Zagreb – Prag, koja je uvedena u ovogodišnjem ljetnom redu letenja.
Izravni međunarodni letovi na ovoj su relaciji planirani triput na tjedan, odnosno ponedjeljkom, srijedom i petkom, u razdoblju od početka srpnja do kraja listopada ove godine.
„Izuzetno nam je drago što u svojoj ponudi imamo direktni let kojim spajamo glavne gradove Hrvatske i Češke. Ti bi se letovi trebali obavljati novim zrakoplovima Airbus A220, kojima uspješno obnavljamo postojeću flotu.
Očekujemo vrlo dobar interes i popunjenost u oba smjera, na ovaj način olakšavamo turističke, ali i poslovne dolaske, a kreirali smo i vrlo atraktivne pakete pa se karta na ovoj relaciji može naći po cijeni već od 129 eura.
Osim ove nove linije, tijekom sezone obavljat ćemo i sezonske letove Split – Prag i Dubrovnik – Prag“, naglasio je Radić, nadodavši kako će Croatia Airlines tijekom ovogodišnje turističke sezone Zagreb izravno povezivati s 23 međunarodna odredišta, dok će Hrvatsku povezivati s ukupno 30 odredišta.
Da će Česi prilikom odabira putovanja i destinacija u ovoj godini najviše u obzir uzimati cijene, potvrdio je Miodrag Mlačić iz Predstavništva HTZ-a.
„Lanjski rast cijena u hrvatskom turizmu nije prošao nezamijećeno na tržištu Češke. Iako se naša zemlja i dalje percipira kao lijepa, sigurna i atraktivna turistička destinacija, dionici u turizmu moraju biti oprezni po pitanju formiranja cijena“, izjavio je Mlačić, nadodavši kako su first minute rezervacije prošle dobro, ali i da je za širu sliku potrebno sačekati last minute ponude.
Događanje je u središtu Praga vodila češka novinarka i voditeljica CNN Prime Newsa Alex Hrdinová, a okupljene je pozdravio i Zvonimir Sviben, opunomoćeni ministar u Veleposlanstvu RH u Pragu.
Dodajmo kako su Česi tijekom prošle godine najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj (1,3 milijuna noćenja), Istarskoj (1,1 milijun noćenja) i Zadarskoj županiji (931 tisuću noćenja), a gledano prema destinacijama u Umagu, Viru, Medulinu, Biogradu na Moru i Poreču. Gledano prema vrsti smještaja, najviše su noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu (2,6 milijuna noćenja), kampovima (895 tisuća noćenja) te hotelima (795 tisuća noćenja).