Simply the Best

Novi Vinodolski osvojio dvije prestižne nagrade

Robert Šimonović

Foto TZ Novi Vinodolski

Foto TZ Novi Vinodolski



Na svečanoj dodjeli nacionalne nagrade za kreativnost, inovativnost, razvoj i unaprjeđenje turističke ponude “Simply the Best”, održanoj ove srijede u Toplicama Sveti Martin, Novi Vinodolski je osvojio dvije prestižne nagrade, javljaju iz Turističke zajednice grada Novog Vinodolskog.


U kategoriji Manifestacije – razonoda, nagrađena je manifestacija Okolotorno, koja svake srijede tijekom srpnja i kolovoza oživljava staru gradsku jezgru Novog Vinodolskog, a ove godine će proslaviti jubilarni, 10. rođendan.


Stručno povjerenstvo nagradilo je Okolotorno zbog kreativnog razvoja i sadržajnosti manifestacije koja prezentira bogatstvo kulturne baštine i tradicije lokalne zajednice obogaćujući time turističku ponudu i atraktivnost destinacije.




Druga nagrada pripala je suveniru “Novi Vinodolski u drvenoj gajbici” obrta Drveni Val, u kategoriji Predmeti inspirirani lokalnim urbanim temama i osobitostima.


Unikatni suvenir izrađen od prirodnih naplavina djelo je Željke Komorčec, a istaknut je kao primjer kreativnosti i inventivnosti u oblikovanju i proizvodnji suvenira inspiriranih sadržajima urbanih sredina koji predstavlja odraz njihovog kulturno-povijesnog i umjetničko-tradicijskog naslijeđa te današnjeg života, a time i identiteta Republike Hrvatske.


Dodjeli nagrada prisustvovala je direktorica TZG-a Novi Vinodolski Tena Peričić, koja je primila priznanje za Okolotorno te uime Željke Komorčec ono za unikatni suvenir.


Nagrada “Simply the Best”, koju već 15 godina dodjeljuju Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), poslovno-turistička burza PUT te turistički magazin Way to Croatia, prepoznaje izvrsnost u unaprjeđenju turističke ponude te ističe primjere dobre prakse diljem Hrvatske, a ove se godine Poslovno-turistička burza PUT održava 25. godinu zaredom, s najvećim brojem sudionika do sada.


– Izuzetno mi je drago da su naša manifestacija i unikatni suvenir prepoznati kao vrijedni ovog priznanja, jer samim time promoviramo i naš Novi.


Poslovno-turistička burza odlična je prilika za umrežavanje s kolegama iz struke, ali i s medijima iz susjednih zemalja, s obzirom na to da svake godine rado dolaze na ovo događanje.


Drugog dana Burze održava se B2B radionica kroz koju sam imala priliku promovirati Novi Vinodolski u razgovoru s medijima i kolegama te isto tako saznati novosti u svijetu turizma i kroz sastanke dogovoriti neke nove aktivnosti za našu destinaciju, dok će se zadnjeg dana održati i stručni program UHPA-e na temu Kulinarska baština kao inspiracija i podloga za razvoj turizma uživanja u hrani i piću (eno-gastro turizam) s brojnim zanimljivim primjerima iz prakse iz cijele Hrvatske.


Drago mi je što je i Novi Vinodolski dio ove priče i ovim putem od srca čestitam organizatorima na dugoj tradiciji i sve posjećenijoj Burzi, kazala je Tena Peričić.