
Foto: Tesla
Tesla je prinuđena povući 46 tisuća posljednje perjanice tvrtke, električnog Cybertrucka, odnosno skoro sve koji su dosad prodani. Točnije, oni koji su proizvedeni između studenog 2023. i 27. veljače ove godine, kako stoji u današnjem podnesku Tesle Nacionalnoj upravi za sigurnost prometa (NHTSA)
povezane vijesti
Dok popravlja efikasnost državne uprave kroz tako zvani Odjel za učinkovitost državne uprave iliti DOGE, loše vijesti za privatne poslove Elona Muska slijede jedna drugu. Unatoč činjenici da je glavna državna odvjetnica SAD-a Pam Bondi najavila da će oštećivanje imovine Tesle u prosvjedima građana nezadovoljnih njegovim političkim angažmanom gašenja državnih agencija i masovnih otkaza državnim službenicima, tretirati kao „domaći terorizam“, prosvjedi širom SAD-a se nastavljaju, ugled kompanije za proizvodnju električnih automobila u njegovom vlasništvu pada, a s njim i dionica Tesle.
Na dan ulaska nove administracije Donalda Trumpa u kojoj Musk figurira kao predsjednikova desna ruka, dionica Tesle je s 426 dolara vrijednosti bila blizu rekordne, danas je 233 dolara s tendencijom pada. Ne pomažu ni javni vapaji ministarstva gospodarstva Howarda Lutnicka, koji po mnogima zloporabljuje svoj položaj promocijom Muskovog privatnog biznisa, koji je k tome i njegov kompanjon u državnoj vlasti. Neskloni Musku sad objavljuju podatke da je čak i njegov brat Kimbal prodao dio dionica Tesle. Da ne pričamo o tome da kineska konkurencija melje suparnike na tržištu električnih automobila cijenom, kvalitetom i tehnološkom naprednosti, i to ne samo u ponudi niskobudžetnih automobila, već i onih premium klase.
U cijeloj toj atmosferi ne pomaže ni najnovija vijest da je Tesla prinuđena povući 46 tisuća posljednje perjanice tvrtke, električnog Cybertrucka, odnosno skoro sve koji su dosad prodani. Točnije, oni koji su proizvedeni između studenog 2023. i 27. veljače ove godine, kako stoji u današnjem podnesku Tesle Nacionalnoj upravi za sigurnost prometa (NHTSA).
Problem je naizgled trivijalan, postoji mogućnost da se dio čelične karoserije odvoji od vozila što može biti opasnost na cesti i povećava mogućnost sudara.
Sve je krenulo 21. veljače kad je NHTSA obavijestila Teslu o vlasniku vozila koji je prijavio odvajanje dijela karoserije na Cybertrucku. Tesla je pak u povratnoj informaciji obavjestila nadležnu agenciju da je imala 151 reklamaciju vezanu uz ovaj problem, ali nije prijavljen niti jedan sudar ni ozljede zbog mogućeg odvajanja dijela karoserije.
Inače, Tesla je u prošloj godini prednjačila u SAD-u po broju povlačenja automobila. Zabilježeno je čak 5,1 milijun povratnih poziva zbog neke tehničke greške prema tvrtki za upravljanje opozivima BizzyCar. No, treba biti objektivan i napomenuti da je u većini slučajeva riječ o softverskom problemu. Za rješavanje tih problema, u velikoj većini slučajeva bilo je potrebno samo softversko ažuriranje i to na daljinu, bez potrebe da se auti voze u servise.