Loši rezultati

Apple gubi milijardu dolara godišnje na svom svojoj TV+ streaming platformi

T.I.

Apple TV produkcija je bila i ostala na glasu kao jedna od najozbiljnijih proizvodeći serije visokih profesionalnih standarda za „ozbiljniju“ publiku istančanijeg ukusa



Od svih američkih TV striming platformi (nedodirljivi Netflix, Disney +, Amazon Prime, Warner Bros Max/Discovery), Apple TV+ ima daleko najmanje pretplatnika. U nešto više od pet godina postojanja dogurao je do tek 25 milijuna pretplatnika. Negdje je počinjena greška u koracima, iako se Apple ima čime pohvaliti po pitanju vlastitog sadržaja.


Za usporednu Netflix je prebacio 300, no za Apple su čak i brojke nekih manje razvikanih platformi s mnogo manjim budžetima poput Peacocka i Starz nedostižne.


U skladu s tim, Apple TV+ postaje balast za matičnu tvrtku i pitanje je hoće li to tako ići u nedogled.




Kako javlja Reuters na osnovu pouzdanih insajderskih infrmacija, Apple gubi čak milijardu dolara godišnje na svom striming TV servisu. Izgleda da je i vrijeme ulaganja u razvoj prošlo. Apple je na sadržaj trošio godišnje oko 5 milijardi dolara, no taj je budžet skresan na samo 500 milijuna godišnje.


Inače, Apple TV produkcija je bila i ostala na glasu kao jedna od najozbiljnijih proizvodeći serije visokih profesionalnih standarda za „ozbiljniju“ publiku istančanijeg ukusa. Spomenimo samo neke od njih; „Slow Horses“, „Tedd Lasso“, „Severance“, „Black Bird“ i „Hijack“.