
Program je uključivao prezentaciju poslovanja AITAC-a, speed mentoring te interaktivne segmente poput VR simulacija
povezane vijesti
RIJEKA – Studenti marketinga s Ekonomskog fakulteta u Rijeci, u suradnji s tvrtkom AITAC d.o.o. iz Kastva, organizirali su »AITAC Experience Day«. Riječ je o događaju koji je studentima i učenicima omogućio jedinstven uvid u suvremene tehnologije i karijerne prilike u brodograđevnoj industriji.
U sklopu projekta, studenti Ekonomskog fakulteta smislili su i koordinirali sadržaj događaja s ciljem jačanja suradnje između akademske zajednice i poslovnog sektora. AITAC, kao vodeća brodograđevna tvrtka u regiji i jedina u potpunom domaćem vlasništvu, ovom je inicijativom započela obilježavanje 20 godina uspješnog poslovanja te još jednom potvrdila svoju predanost razvoju mladih talenata.
Događaj je okupio i studente Tehničkog fakulteta u Rijeci, učenike Tehničke škole te razne goste iz industrije. Program je uključivao prezentaciju poslovanja AITAC-a, speed mentoring te interaktivne segmente poput VR simulacija, koje su sudionicima omogućile virtualnu šetnju kroz inženjerske projekte i uvid u izazove s kojima se stručnjaci susreću u svakodnevnom radu. Poseban naglasak bio je na razvoju karijernih prilika za mlade, a studenti Ekonomskog fakulteta pomogli su kolegama iz tehničkih područja da se bolje upoznaju s poslovnim aspektima industrije, mogućnostima stručne prakse i budućim profesionalnim izazovima. Učenici Tehničke škole također su aktivno sudjelovali u diskusijama i radionicama, stekavši dragocjeno iskustvo za nastavak obrazovanja i karijere.