
Neke od njih su doista praktičan način uštede!
povezane vijesti
Štedljive ljude ponekad se pogrešno naziva škrticama. No zašto bi ljudi koji jednostavno ne žele davati svoj teško zarađeni novac na nešto što im uopće nije neophodno i ne predstavlja sreću bili tako etiketirani?
Stvar je na kraju dana u donošenju financijskih odluka s kojima smo sami sretni i zadovoljni, a neke od tih kakve često donose štedljive osobe su zapravo vrlo praktičan način za uštedu!
Nego, koje su to stvari?
1. Markirani proizvodi
Štedljivim ljudima nije problem platiti kvalitetu, ali kupovina stvari bilo koje vrste (bilo da se radi o čokoladici ili paru čizama) samo zato jer je neki brend ili marka u pitanju najčešće ne dolazi u obzir.
Zna se da često kada su u pitanju brendirane stvari pola cijene iznosi sam brend. Iako se često takvi proizvodi smatraju kvalitetnijima u usporedbi s generičkim markama koje nemaju statusni simbol, u praksi to zaista nije pravilo.
Foto: Pexels
2. Fast food
Štedljivi će ljudi većinom radije odvojiti malo više vremena na kuhanje (ili podgrijavanje) domaćeg obroka negoli će naručiti dostavu brze hrane.
Računica je jednostavna – trošak obroka je veći, a taj isti obrok spravljen je od namirnica čiju kvalitetu ne možemo znati. Stoga, za štedljive je ljude najčešće opcija od namirnica koje imaju kod kuće spraviti ukusan i nutritivan, te prije svega jeftiniji obrok.
Foto: Pexels
3. Omoti za poklone
Iako se možda čini nasumično i ne tako skupo, to je još jedna sitnica koja na kraju košta, a služi pukoj estetici.
Osim što u konačnici taj papir ili precijenjena vrećica završe na smeću, tijekom godine nakupi se poklona pa i taj iznos, kad bi sve vrećice, papire i mašnice krenuli zbrajati u cijenama, završili bi na iznosu koji bi se svakako mogao prenamijeniti u nešto korisnije.
Umjesto toga, poslužiti će vrećica koja kod kuće skuplja prašinu ili neki komad papira koji se čuvao baš za ovakve prigode.
Foto: Pexels
4. Pretplate na razne usluge
Plaćanje nekoliko televizijskih pretplata, glazbenih servisa ili pak online časopisa neće zavarati štedljive ljude!
Vrlo će vjerojatno biti svjesni toga da će samo nekoliko puta posjetiti određenu platformu ili da nemaju vremena da će gledati toliko serija i filmova na nekoliko različitih platformi.
Zašto plaćati platformu koju niti ne koriste?
Foto: Pexels
5. Članarine u teretani
Osim što se često dogodi da članarine za teretanu bivaju većinski neiskorištene, štedljivi ljudi će vrlo vjerojatno iskoristiti čar YouTubea i besplatnih vježbi na internetu, ili pak otići trčati u prirodu ili na obližnje igralište.
Besplatno, a opet, efikasno!
Foto: Pexels