Premijera

Kineska ofenziva i na sportskom planu. Nova inačica Forthinga T5 EVO stigla po razumnoj cijeni

Edi Prodan

Forthing

Forthing



I u Hrvatskoj sve popularniji automobili kineske marke Forthing, u ovom slučaju riječ je o modelu Evo, dobivaju i raskošnije verzije. Pa je tako T5 EVO dobio svoju inačicu pod oznakom Sport. Ova sportska verzija donosi jedinstvenu kombinaciju stila, luksuza i napredne tehnologije, što ga čini idealnim izborom za vozače koji traže – nešto više. A to nešto više dolazi iz pouzdanog Mitsubishijevog 1,5-litrenog rednog četverocilindričnog benzinca koji ide daleko, sve do najveće snage od 177 KS i maksimalnog okretnog momenta od 260 Nm. Ono što je nešto lošije, prosječna je potrošnja viša od osam litara te njome izazvana emisija CO2 od 160 g/km.


No, na neki način to se od sportskih verzija automobila i očekuje. Teško je biti brz i štedljiv. Da, maksimalna je brzina zaustavljena na razumnih 18 km/h.





Što se tiče dimenzija, one su u skladu s izvornikom, dakle vrlo naglašena, komforna kompaktna klasa crossovera. Duljina je 4565 mm, širina 1860 te visina 1690 mm. Međuosovinski razmak je 2715 mm, a funkcionalnost je naglašena s 480 litara volumena prtljažnika. Impresivne su i dimenzije naplataka te guma: 235/55 R19.


T5 EVO Sport, uz bogatu opremu exclusive, dodatno uključuje sportska prednja sjedala s integriranim naslonima za glavu, unutrašnjost u koži, ukrasne letvice na pragovima za naglašen premium izgled, novi sportski dizajn prednjeg i stražnjeg branika, a opremljen je i sportskim sjedalima te novim multimedijskim sustavom s opcijama RDS, DAB, CarPlay i Android Auto, Forthing T5 EVO Sport pruža izniman užitak u vožnji čemu značajno pomaže i brzi automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa.



Uz prodaju vozila, Auto Hrvatska koja je uvoznik i promotor Fothinga za naše tržište, osigurala je i servisne centre u Zagrebu te Rijeci, Splitu, Osijeku i Zadru. Ono što je također važno, unatoč istinskoj raskoši u svakom segmentu, od snage do uređenja interijera, cijena je ostala razumna – 31.490 eura sa svim davanjima. Kineska se ofenziva tako nastavlja i u segmentu sportskih automobila, po svemu sudeći mogla bi biti uspješna i to sa značajnim refleksima i na prodaju »običnih« automobila.